مهر نوشت: رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس، از آمادگی این کمیسیون برای استماع نظرات یوکیو آمانو دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد.

علیرضا زاکانی در ابتدای جلسه صبح امروز کمیسیون ویژه بررسی برجام اعلام کرد: با توجه به خبر روز گذشته آقای دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور، مبنی بر آمدن آقای آمانو به تهران در چند روز آینده، کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی آماده است با صلاحدید دولت و هماهنگی و دعوت وزارت امورخارجه و سازمان انرژی اتمی، در یکی از جلسات استماع خود میزبان آقای آمانو باشد.

وی افزود: هدف این است تا حساسیت نمایندگان ملت غیور ایران اسلامی درباره نحوه بازرسی ها و به اصطلاح راستی‌آزمایی های بازرسان آژانس، مستقیما با وی مطرح شود؛ چراکه سابقه بازرسی آژانس در ایران منفی است و بسیاری از اطلاعات محرمانه فنی و دانشمندان ما از سرویس‌های جاسوسی بیگانه سر درآورده است.

رئیس کمیسیون ویژه برجام تاکید کرد: از آنجاکه آقای آمانو مدیرکل یک نهاد بین‌المللی مدعی بی‌طرفی و کار غیرسیاسی است، خوب است برای اثبات این ادعا علاوه بر حضور در کنگره آمریکا، به مجلس ایران هم بیاید و پاسخگوی سوالات نمایندگان مردم ایران نیز باشد و از نزدیک با نقطه نظرات اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام آشنا شود.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    3 6
    این شد یه چیزی ایول موگرینی رو هم دعوت کنید