۰ نفر
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
در جلسه زنگنه و صالحی چه گذشت؟

شانا نوشت:در دومین جلسه شورای برنامه ریزی انرژی همچنین عملکرد یک دهه اخیر وزارتخانه های نفت، نیرو و سازمان انرژی اتمی تشریح و چالشهای موجود در طول یک دهه اخیر با نگاهی به آینده بررسی شد.

جلسه بررسی عملکرد ١٠ سال گذشته کشور برای تدوین راهبرد انرژی در برنامه ششم توسعه با حضور وزیر نفت و رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار شد.

 دومین جلسه شورای برنامه ریزی انرژی برنامه ششم توسعه عصر روز گذشته (شنبه، ٢٨ شهریورماه) به ریاست بیژن زنگنه، وزیر نفت و با حضور دکتر علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار شد.

در این جلسه عملکرد کارگروههای تولید، بهینه سازی و مصرف، تقویت بخش خصوصی و کارگروه تلفیق تشریح شد و عملکرد گذشته و تدوین وضع موجود هر یک از وزارتخانه ها در برنامه های چهارم و پنجم توسعه و میزان تحقق اهداف سند چشم انداز بررسی شد.

همچنین در این جلسه که دکتر صالحی، علاوه بر بررسی سند راهبردی توسعه بخشها بر اساس سند ملی راهبرد انرژی کشور، درباره چالشها، فرصتها و تهدیدات موجود در حوزه انرژی در طول برنامه ششم نیز گفتگو شد.

در دومین جلسه شورای برنامه ریزی انرژی همچنین عملکرد یک دهه اخیر وزارتخانه های نفت، نیرو و سازمان انرژی اتمی تشریح و چالشهای موجود در طول یک دهه اخیر با نگاهی به آینده بررسی شد.

دومین جلسه شورای برنامه ریزی انرژی برنامه ششم توسعه با حضور نمایندگان وزارت نیرو، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی ایران و تهران، سازمان محیط زیست و همچنین رئیس امور انرژی سازمان برنامه و بودجه و روسای سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان و بوشهر در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار شد.

سومین جلسه شورای برنامه ریزی انرژی کشور درباره پیش بینی آینده و ظرفیتهای موجود در بخش انرژی کشورماه آینده برگزار می شود.

3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =