ایسنا نوشت: جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که با تغییر ساعت رسمی کشور، هیچ گونه تغییری در ساعت تغییر زوج و فرد و طرح ترافیک رخ نخواهد داد.

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره تغییر ساعت رسمی کشور اظهار کرد: از ساعت 24 امشب بناست ساعت رسمی کشور یک ساعت به عقب کشیده شود، اما این تغییر ساعت منجر به تغییر ساعات اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد نخواهد شد.

وی اضافه کرد: برهمین اساس ساعت اجرای طرح ترافیک از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:30 آغاز شده و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت و ساعات طرح زوج و فرد از همین ساعت آغاز شده و در ساعت 19 به پایان خواهد رسید. همچنین در روزهای پنجشنبه نیز ساعات شروع هر دو طرح 6:30 بوده و ساعت پایان آن نیز 13 است بنابراین در هر دو نیمه از سال همین ساعت برای اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد لحاظ شده و با افرادی که بدون مجوز در ساعات اعلام شده وارد این محدوده‌ها شود، برابر قانون برخورد خواهد شد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه محدوده زوج و فرد و ترافیک با دوربین‌های هوشمند کنترل می‌شود، اظهار کرد: ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد همچنان جریمه متخلفان را به دنبال دارد و تغییری در این حوزه به وجود نیامده است.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    8 0
    جناب سرهنگ لطفا به جای طرح زوج و فرد یه فکری به حال معضل موتورسوار ها و مشکلات پارک در خیابونای تهران و خرابی پارکومترها و مامورینی که الکی برگه جریمه پر میکنن و و و بکنید. با تشکر
  • بی نام RO ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    4 2
    تکلیف افرادی که ساکن در این محدوده ها هستند چیست؟ چرا فکری اساسی برای آلودگی نمیشود؟ بارها شنیده شده طرح مذکور جوابگو نبوده است.