به نقل از ندای ارومیه ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:اگر کسی دلسوزان انقلاب را افراطی بنامد بزرگترین ظلم را به کشور کرده است، در واقع آزادی بیان فقط برای کسانی نیست که پژواک نظام سلطه در درون کشور هستند.

سردار محمدرضا نقدی در ارومیه ، با اشاره به برخی اظهار نظرها درباره حذف ایدئولوژی از سیاست خارجی اظهار کرد: جدایی ایدئولوژی از سیاست خارجی معنایی ندارد، در واقع سیاست خارجی بر مبنای ایدئولوژی و اعتقادات و داشته های هر کشوری مشخص و تنظیم می شود.

وی افزود: اگر سری به منابع قرآنی، نهجه البلاغه و سایر کتب اسلامی بزنیم، میبینیم که باید ها و نباید های سیاست خارجی بر اساس مبانی اسلامی بیان شده اند، در واقع فرار از ایدئولوژی در سیاست خارجی، خروج از چهار چوب دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تخریب نیروهای حزب اللهی و جوانان انقلابی با عناوینی مانند افراطی گفت: از اول انقلاب دلسوزان انقلاب مظلوم هستند، ما میگوئیم انتقاد آزاد است، اما متاسفانه تا کنون این آزادی بیشتر برای حرف های بی ربط، فاسدانه و ترجمه افکار منحوس غربی بوده است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: اگر کسی مستحق آزادی و نقد باشد، قطعا آن گروه همین دلسوزان انقلاب هستند که از هیچ جایی خط نمیگیرند و به منابع خارجی وصل نیستند.

وی گفت: دلسوزان انقلاب باید بدون لکنت زبان دولتمردان را نقد کنند و حرفهایشان را بزنند، این خواسته نظام مدیریت اسلامی است.

نقدی تصریح کرد: اگر آزادی وجود داشته باشد، آن آزادی برای خود این ملت است و اگر کسی دلسوزان انقلاب را افراطی بنامد بزرگترین ظلم را به کشور کرده است، در واقع آزادی بیان فقط برای کسانی نیست که پژواک نظام سلطه در درون کشور هستند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =