شروع توفانی بسکتبال ایران برابر ژاپن/مربی کلاس جهانی نتیجه اش را نشان داد

تیم ملی بسکتبال ایران توانست در یک دیدار برتر ، ژاپن را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاگردان بائرمن امیدها برای رسیدن به المپیک را با پیروزی در روز نخست برابر ژاپن آغاز کرد. تیم متحول شده بسکتبال ایران که حالا یک مربی طراز جهانی آلمانی را بالای سر خود دارد ، توانست در نخستین مصاف  با نتیجه 86 بر 48 ژاپن را شکست دهد و برای حریفان خط و نشان بکشد. ستاره های دهه شصتی تیم ملی در آخرین قمارشان برای رسیدن به دومین المپیک ، همان بچه های نسل طلایی بسکتبال ایران بودند.مهدی کامرانی، حامد آفاق، صمد نیکخواه بهرامی،‌اوشین ساهاکیان و حامد حدادی در زمین ، بازی را شروع کردند. 

بازی با برتری خفیف تیم ملی ایران شروع شد. در کوارتر اول ، ایران توانست 15 بر 11 از سد حریف بگذرد و در کوارتر دوم کمی این اختلاف را بیشتر کرد. مجموع امتیازات دو تیم 37 بر 22 بود. ایران تقریبا فاصله خوبی گرفته بود. حامد حدادی که در لیگ چین بازی می کند و محبوبیتی بی نظیر در آن کشور دارد ، در کنار دیگر ستاره ها ، حسابی تشویق می شدند.

نیمه دوم مسابقه با هنرنمایی ستاره‌های ایران آغاز شد. هماهنگی صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی و حامد حدادی قدرت بسکتبال ایران را به رخ حریف کشاند.ایران این کوارتر را که برد ، نتیجه بازی 51 بر 31 بود.  86 بر 48 نتیجه پایانی مسابقه بود. یک برد شیرین برای ایران . تیمی که با یک مربی بزرگ قصد دارد المپیکی شود.

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 460399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =