اردوهای تیم‌های منتخب استانی کاراته در البرز برگزار می‌شود

به گزارش تسنیم،رئیس هیئت کاراته استان البرز با بیان اینکه اردوهای تیم‌های منتخب استانی کاراته در بخش بانوان وآقایان در البرز برگزار می‌شود، گفت: استان البرز میزبان ۶ مسابقه کشوری در سطوح مختلف است که در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

محمد اکرمی با اشاره به اینکه اردوهای تیم‌های منتخب استانی کاراته در بخش بانوان وآقایان در البرز برگزار می‌شود، اظهار داشت: تیم‌ها در این اردوی آمادگی لازم برای حضور در لیگ‌های کشور که در رده‌سنی جوانه‌‌ها، آینده‌سازان، نوجوانان و جوانان را بدست می‌آورند.

وی با تاکید بر اینکه کاراته‌کاران البرزی در مسابقات کشوری که از جمله مهم‌ترین رویداد این رشته ورزشی است حضور پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: استان البرز میزبان 6 مسابقه کشوری در سطوح مختلف است که در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کاراته استان البرز با بیان اینکه دوره‌های مربی‌گری و داوری استان آذر ماه و بهمن‌ماه سال جاری در شهرستان کرج برگزار می‌شود، تصریح کرد: 13 هزار کاراته‌کار در استان البرز مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 12 هزار و 800 نفر دارای دفترچه عضویت هستند.

وی با اشاره به اینکه 350 مربی در درجه‌های یک، دو، سه و سطوح بین‌المللی در استان وجود دارد، یادآور شد: 85 داور در این رشته ورزشی در البرز مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 5 داور در سطح جهانی و آسیایی قرار دارند.

اکرمی با بیان اینکه هیئت کاراته استان البرز برای ششمین سال متوالی از سوی فدراسیون کاراته و وزارت ورزش و جوانان البرز به عنوان هیئت برتر کشور معرفی شده است، گفت: امید است با توجه بیش از پیش به جوانان و ورزشکاران بتوان این رتبه را در سطح کشور حفظ کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =