ایسنا نوشت: مدیرعامل بیمه ایران امروز با نمایندگان شرکت کارگزاری UIB انگلیس و شرکت بیمه‌ای SOMPOژاپن دیدار کرد.

هدف از این دیدار افزایش سطح تعاملات بیمه‌ای در دوران در پساتوافق، توسعه بیمه‌های اتکایی، تامین نیازمندی‌های پوشش‌های اتکایی و راهکارهای توسعه این پوشش به ویژه در بیمه‌های اموال و زندگی عنوان شد.

سید عباس حسینی، مدیرعامل بیمه ایران ضمن استقبال از حضور و فعالیت شرکت‌های خارجی در ایران،گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و فرصت‌های بی نظیر اقتصادی ایران، بستر لازم برای گسترش همکاری و تعاملات اقتصادی با سایر کشورها مهیاست و بیمه ایران نیز از آمادگی لازم به منظور توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه انتقال دانش و تجارب فنی،تکنولوژی،ارائه خدمات جدید و توسعه بازار برخوردار است.

وی افزود: ایران به عنوان یکی از قطب های اقتصادی غرب آسیا دارای فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیاری است و با توجه به این مهم، کشورهای زیادی در دوران پسا تحریم برای تعامل با ایران اعلام آمادگی کردند که قطعا بیمه ایران با در نظر گرفتن منافع ملی و حفظ استقلال و احترام متقابل از پیشنهادهای مطروحه استقبال می‌کند.

بنا بر اعلام بیمه ایران، حسینی با اشاره به امنیت سرمایه‌گذاری در ایران به ویژه در میان کشورهای منطقه، این موضوع را در توسعه سرمایه‌گذاری و همکاری‌های آتی حائز اهمیت دانست.

همچنین با توجه به توافق طرفین درخصوص انتقال دانش، تکنولوژی و تجارب بیمه‌ای به داخل ایران مقرر شد که کارشناسان بیمه‌های هوایی،نفت،گاز و پتروشیمی بیمه ایران در دوره‌های آموزشی UIB شرکت کنند.

نمایندگان شرکت SOMPO ژاپن نیز خواستار گسترش همکاری و تعامل در حوزه‌های بیمه‌های زندگی و اموال شدند که مورد تاکید قرار گرفت.
22539

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =