تخصیص 113 میلیارد تومانی اعتبارات ماده 180 به استان یزد

دوره آموزشی و هم اندیشی برنامه ریزی، بودجه ریزی و پیش بینی اعتبارات باحضور کارشناسان برنامه ریزی و بودجه دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این نشست با تبریک اعیاد قربان و غدیر و تسلیت بمناسبت جان باختن جمع زیادی از زائران بیت ا... الحرام در سرزمین منا، به مبادله موافقت نامه اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی اشاره کرد و تاکید کرد: موافقت نامه ها باید به گونه ای تنظیم شود تا مسیر کار برای تحقق اهداف بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت (بودجه سالانه) تسهیل شود.

محمد رضا نبی به کارشناسان بودجه توصیه کرد تا با مطالعه مستمر قوانین و مقررات، مشاور مدیران دستگاه ها در زمینه راهکارها و ظرفیت های قانون بودجه باشند.

وی با اشاره به ظرفیت های قانون بودجه تصریح کرد که بکارگیری راهکارهای کسب منابع غیردولتی با جلب همکاری خیّرین و مشارکت بخش خصوصی از طریق کمک های فنی و اعتباری می تواند پیشبرد طرح های عمرانی را تسریع بخشد.

رئیس گروه تلفیق برنامه و بودجه سازمان مدیریت هم در این نشست به تبیین تغییرات انجام شده درخصوص موافقت نامه های هزینه ای و چگونگی تکمیل فرم های موافقت نامه ها در سالجاری همراه با نگاه بودجه ریزی بر مبنای عملکرد پرداخت.

حمید رضا فرزانگان در ادامه به ارائه توضیحاتی پیرامون تکمیل فرم های نظارتی پروژه های عمرانی استان اعم از نظارت مالی، عملیاتی و فنی برای ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی توسط سازمان مدیریت و وبرنامه ریزی کشور پرداخت.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی استان برای جذب اعتبارات ملی تصریح کرد که اعتبارات عمرانی استانی امسال 91.2 میلیارد تومان و اعتبارات عمرانی ماده 180 قانون برنامه پنجم 113 میلیارد تومان تعیین شده است.

در این جلسه همچنین مبانی قانونی مبادله موافقت نامه های عمرانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
این جلسه که به میزبانی اداره کل بهزیستی و باحضور نمایندگان 90 دستگاه اجرایی همراه بود، 8 ساعت به طول انجامید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =