۰ نفر
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: یک پدر و مادر از استان قزوین که از تهران به سرزمین وحی اعزام شده بودند، در فاجعه منا جان باختند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تسلیت وقوع فاجعه منا، اظهار داشت: درگذشت جانگداز زائران بیت‌الحرام را باید خدمت حضرت ولی‌عصر(عج) و مقام معظم رهبری و مسلمانان تسلیت گفت و امید است تا این فاجعه، آخرین حادثه از این نوع حوادث باشد.

وی افزود: بی‌تردید فاجعه منا، بی‌تدبیری و بی‌کفایتی مسئولان سعودی را نشان می‌دهد و جای تعجب است که مدعیان حقوق بشر امروز مهر سکوت بر لبانشان زده‌اند و نسبت به این بی‌کفایتی و بی‌تدبیری مسئولان سعودی سکوت کرده‌اند.

دادستان قزوین خاطرنشان کرد: بی‌تردید باید در قبال این حادثه حکام سعودی پاسخگو باشند و خون‌های ریخته‌شده گریبان آل‌سعود را می‌گیرد.

صادقی‌نیارکی عنوان کرد: البته از استان قزوین کاروانی در محل حادثه حضور نداشت، اما دو نفر پدر و مادر که با کاروان‌های تهران عازم حج شده بودند در این حادثه جان خود را از دست دادند که موجب تأسف است.

این مسئول اضافه کرد: صیانت از امنیت و ارتقا و افزایش آن در جامعه از جمله وظایف ما در جامعه است؛ چراکه امروز امنیت به‌عنوان نعمت بزرگ در جمهوری اسلامی وجود دارد که باید به خوبی از آن پاسداری کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خاتمه ضمن تأکید بر حمایت قانون از برخورد با مجرمان خاطرنشان کرد: مردم از مسئولان قضایی انتظار دارند تا قاطعانه با مجرمان برخورد کنند و تحقق این مهم نیز نیازمند ابزار قانونی است که در این خصوص انتظار می‌رود مجلس هوشمندانه عمل کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =