برگزاری نمایشگاه آموزش نکات ترافیک شهروندی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از برپایی غرفه آموزش نکات ترافیک شهروندی این معاونت برای اولین بار در نمایشگاه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان البرز واقع در کاخ مروارید خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج،احمد افضلی عنوان کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از ابتدای سال جاری تا کنون، برنامه های متعددی را در راستای آموزش نکات ترافیکی به شهروندان برگزار کرده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اظهار داشت: از جمله این برنامه ها تعامل و همکاری بیشتر با مدارس بوده است تا به این وسیله فرهنگ ترافیکی از پایه به دانش آموزان آموزش داده شود تا با آگاهی آنها نسبت به مسائل ترافیکی و حمل و نقل شهری، شرایط مناسبی را فراهم آوریم که به تبع آن در آینده شاهد کاهش معضلات ترافیکی در سطح شهر باشیم.
افضلی افزود: یکی از این برنامه ها حضور در نمایشگاه گردشگری استان البرز واقع در کاخ مروارید می باشد که این معاونت با برپایی غرفه و تجهیز آن به علائم و تابلو و تجهیزات ترافیکی بر آن است تا آموزش های لازم ترافیکی را به بازدید کنندگان و شهروندان با کمک همکاران معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج و پلیس راهور ارائه دهد.
این مسئول بیان کرد: این معاونت در نظر دارد برنامه های متعدد دیگری را در زمینه آموزش های ترافیکی به شهروندان برگزار کند که همکاری با آموزش و پرورش، آموزش رانندگان تاکسی، اتوبوس و موتور سیکلت سواران ، نصب بنرهای تبلیغاتی و آموزشی در سطح شهر، برپایی همایش شهروندی و ایجاد خطوط دوچرخه سواری در کرج از جمله آنها می باشد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در پایان یادآور شد: بیش از 50 درصد از ترافیک موجود در سطح شهر، به دلیل پایین بودن سطح آگاهی و کمبود آموزش های لازم در زمینه فرهنگ شهروندی می باشد که این امر در دستور کار شهرداری کرج قرار گرفته تا به وسیله مسئولان ذیربط این دستگاه، آموزش های ضروری را در راستای کاهش بار ترافیکی به مردم بدهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =