مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج اظهار داشت: قرارداد خریداری و نصب 40 پل عابر پیاده در نقاط حادثه خیز مرکز استان البرز در حال انعقاد است و با تدبیر اندیشی صورت گرفته، این پل ها در نقاط حادثه خیز شهرمان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مجید دودانگه در گفتگو با رادیو شهر مدیریت شهری کرج عنوان کرد: در ابتدا هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان ولایتمدار این نیرو و عموم ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم و امیدوارم که مردم عزیز قدردان فداکاری و ایثار سربازان گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا باشند.
وی با بیان اینکه جلب مشارکت بخش خصوصی در مدیریت شهری کرج از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اذعان داشت: با ورود مردم به صحنه اقتصاد شهری و جذب سرمایه سرگردان جامعه، شاهد شتاب بیشتر پروژه های عمرانی و خدماتی و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات رسانی به شهروندان خواهیم بود که هدف عالی و نهایت مدیریت شهری نیز همین مهم است.
این مسئول شهری در ادامه تشکیل هیئت عالی سرمایه گذاری در شهرداری کرج با حضور پنج تن از نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونین وی را یادآور شد و افزود: این مهم نشانگر اهمیت بسیار بالای مقوله جلب سرمایه گذاری خصوصی در راستای تقویت زیر ساخت های شهری می باشد که این مهم همسو با منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و عامل تحقق حداکثری «اقتصاد مقاومتی» است.
به گفته وی، انجام مطالعات و فراخوان اجرای پارکومتر هوشمند، الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس، واگذاری زمین جهت احداث جایگاه های پمپ بنزین، انعقاد قرارداد جهت نصب 40 پل عابرپیاده در نقاط حادثه خیز و... از جمله طرح های در دست اقدام مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج است که بخشی از آن به ثمر نشسته و مابقی اقدامات نیز در آینده ای نزدیک به ثمر خواهد نشست.
دودانگه در بخش دیگری از سخنان خود شهروندان، نخبگان، صاحبان سرمایه و... را به مشارکت پایدار در روند توسعه شهری دعوت کرد و گفت: این مدیریت آمادگی دارد زمینه و بستر مناسب برای اجرای طرح های دارای توجیه اقتصادی و فرهنگی را مهیا کند و با توجه به حضور مسئولان ارشد شهری در هیئت عالی سرمایه گذاری، قطعا موانعی همچون بروکراسی اداری قادر به مانع تراشی نخواهند بود.
وی در پایان بر داشتن و ساختن شهری هوشمند، پیشرفته توام با امکانات و سرانه های استاندارد با مشارکت شهروندی تاکید کرد و جلب مشارکت بخش خصوصی را عاملی جهت شتاب بخشی به این مقوله ارزیابی نمود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =