معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج، اقدامات این معاونت را در زمینه اجرای طرح های اصلاح هندسی در نقاط حساس سطح شهر تشریح کرد و از ادامه این عملیات با همکاری مشاورین این حوزه و اداره کل مطالعات و بررسی های ترافیک شهری کرج در سایر نقاط پر تردد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، احمد افضلی عنوان کرد: در راستای رفع مشکلات و معضلات ترافیکی در نقاط حساس و مهم شهر کرج، طرح های اصلاح هندسی توسط مشاورین معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج و اداره کل مطالعات و بررسی های ترافیک شهری تهیه شد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج اظهار داشت: طرح های مذکور به وسیله اداره کل امور ایمنی و مهندسی ترافیک به منظور اجرایی شدن به مناطق 12 گانه شهرداری کرج ابلاغ شده است تا با انجام آنها مشکلات ترافیکی در این زمینه مرتفع شود.

افضلی افزود: تا کنون اصلاح هندسی محدوده های میدان بسیج، سه راهی الغدیر ، بلوارهای نبوت و علامه جعفری و خیابان انقلاب در دستور کار مناطق مربوطه قرار گرفته است.

عملیات اصلاح هندسی دور برگردان غرب به غرب بلوار ماهان غربی، شمال به شمال خیابان گلشهر و حدفاصل خیابان های شقایق شرقی و اختر از دیگر مواردی بود که این مسئول به آنها اشاره کرد و از در حال اجرا بودن عملیات مذکور توسط مناطق 12گانه شهرداری کرج خبر داد.

وی در پایان یادآور شد: همچنین طرح اصلاح هندسی سایر نقاط پر تردد سطح شهر، اعم از میدان موذن ( دانشگاه)، میدان جمهوری ، خیابان المهدی (ع) ، میدان های توحید و امام حسین در دستور کار قرار گرفته است که این موضوع از سوی مشاورین معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در حال بررسی می باشد و بزودی اجرا می شوند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =