مهم‌ترین خبر این روزهای فوتبال انگلیس، انتخاب جایگزین برای برندان راجرز است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزهای زیادی از ماجرای عجیب کلوپ و دورتموند نمی گذرد. یورگن کلوپ از ماینتس رفت و دورتموند را تحویل گرفت. زنبورهای زرد وست‌فالن را به قهرمانی آلمان و فینال لیگ قهرمانان رساند. 

رابطه کلوپ و هواداران دورتموند فراتر از مربی و تماشاگر بود. وقتی دورتموند اواخر نتیم فصل اول به قعر جدول تکیه کرده بود، باز هم این کلوپ بود که همیشه تشویق می‌شد. مردم شهر عاشقش بودند و این رابطه فرا فوتبالی کلوپ با زردهای سیگنال ایدونا پارک بود که او را مربی‌ای سطح اول و خاص در سطح اروپا کرد.

حالا داستان جدیدی در حال نگارش است. هوادارانی با همان سبک و سیاق وست فالن، انتظار کلوپ را در آنفیلد می‌کشند. کلوپ و لیورپول از همیشه به هم نزدیک تر هستند و سرخ‌های مرسی ساید لحظه شماری می‌کنند تا کلوپ را با کلاه لیورپول در حال هدایت تیم محبوبشان ببینند. 

در حال حاضر فقط اختلافات کوچکی سر جزییات قرارداد باقی مانده و چیزی تا اعلام رسمی دو طرف نمانده است. شاید هواداران لیورپول یکی از بهترین آخر هفته‌های سال‌های اخیر را پشت سر بگذارند. مربی ای به برنامه،‌ با پرستیژ و کاریزماتیک راهی تیمی می‌شود که به گفته جیمی کرگر برای آن تیم ساخته شده است. 

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =