صحبت‌های جنجالی اکبر عبدی در یک برنامه زنده که توسط شبکه سوم سیما پخش شد، هنوز هم مورد توجه مردم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ غلامرضا میرحسینی مدیر شبكه سه در پاسخ به این سوال كه آن جمله جنجالی اكبر عبدی برای شما مشكل ساز نشد؟ به خبرآنلاین گفت: «نه، مشكل ساز نشد. هر كسی مسئول مطالب خودش است.»

از میرحسینی پرسیدیم آیا با توجه به فاجعه منا، صحبت های اكبر عبدی از قبل هماهنگ شده بود كه این طوری مردم ایران كمی خوشحال شوند؟ او در پاسخ گفت: «مگه می‌شه؟ مگه داریم؟ البته این هم حرفی است اما در دوران مدیریت من باید همه چیز داشته باشیم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    بله .چون برنامه پخش زنده با دو یاسه دقیقه تاخیر پخش میشه نتیجه میگیربم هماهنگ شده بوده.
  • بی نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    واقعا که این جواب رئیس پربیننده ترین شبکه مونه.
  • بهار A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    عبدي شخصيتش رو نشون داد.
    • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
      21 14
      از اول هم همین بود دیگه به قول شاعر تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد
  • بی نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    من یک عرب هستم ، باورم نمی شه نژاد پرستی در یک کشور که ادعای فرهنگ و تمدن دارد اینقدر علنی باشد ، یک سوال هم پیش میاد چطور سخنان آقای روحانی سانسور می شه ولی حرفهای عبدی پخش می شه و غفوریان به تازگی در تایید حرفهای عبدی با لحن خاصی گفت عربها ، عربها برن خداروشکر کنن اکبر عبدی بدتر از این بهشون نگفت باید به شما که مدعی نژاد برتر هستید عرض کنم ، عربها خداوند را به خاطر نعمتهایی که به همه اقوام داده شکر می کنند ، نه اینکه اکبر عبدی بدتر از این به آنها نگفته .......
    • ایرانی A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
      16 3
      تمام کسانی که در این فلات بزرگ زندگی میکنن ایرانی هستن. اگر با هم باشن قوی و اگر در تفرقه باشن خوار و ضعیف میشن. من به عنوان یک ایرانی با زبان مادری فارسی به تمام هموطنانم ابرز ارادت و عشق دارم.
    • بی نام A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
      14 10
      دوست عزیز... ریشه این نفرتی که از اعراب در میان ایرانیان وجود داره رو باید در خود اعراب جست و جو کنید. اگر کمی در تاریخ صدر اسلام مطالعه داشته باشید، متوجه خواهید شد که اعراب همواره یک حس خود برتر بینی در مقابل ایرانیان داشته اند و این حساس رو تا همین حالا هم در خودشون حفظ کردن. خب طبیعی هست که ملتی مانند ایران با چنین تمدن درخشانی در مقابل ابن طرز تفکر عرب ها موضع خواهد گرفت. ضمنا منظور ما از عرب، اعراب وهابی شبه جزیره عربستانه. وگرنه خود شما بهتر از همه میدونید که همه کسانی که امروز به زبان عربی صحبت میکنند متعلق به قومیت عرب نیستند، مثل مردم سوریه، مصر و ... . نکته بعدی این که پیامبر و امامان و بزرگان دین ما عرب بوده اند، پس مقصود ما از عرب، اعراب نژادپرست هستند نه همه اعراب.
    • یوسف IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
      10 9
      ببین برادر من هزاران نفر از جوانان شیعه این کشور در بستان و سوسنگر برای دفاع از خاک و ناموس ملت ایران و خصوصا برای جلوگیری از دست اندازی عراقیهای عرب به دختران و خواهران و مادران عرب ایرانی ما در این دو شهر جان خود را فدا نمودند اگر سن شما پایینه از بزرگتراتون سوال کنید اگر هم سنتون کفاف میده خوب متوجه ای چی میگم چه فجایایی که عربهای انور مرزی بر سر نوامیس عرب ما در بستان و سوسنگرد نیاوردند .شما خوب متوجه میشوی که اکبر عبدی و مهران غفوریان و همه مردم ایران اگر بعضا نسبت به اعراب حساسیت نشون میدن برای چیست این مسائل برای هموطنان ما نیست برای عملکرد انهاست.
    • بی نام A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
      10 3
      هموطن عزیزم هیچ کسی وهیچ قومی به سایراقوام برتری نداردوموضوع اصلا عرب وعجم نیست وهابیهای کثیف افراطی باعث این همه جنجال وخونریزی ونفاق بین مسلمین شده اند.ومن بعنوان شهروندآذری زبان ایرانی طریقه سخن گفتن آقای عبدی که همشهری من هم هست راتاییدنمیکنم .نکته مهم اینکه پیامبررحمه اللعالمین ومولایمان امام علی ع وذریه پاک آل محمدوسرورمان آقاامام رضاهمگی عرب هستندومالایق نوکری ایشان هم نیستیم.مابه همه هموطنان عرب زبان ارادت واحترام خاصی قائل هستیم .ماآذری زبانهابیشترازشماموردعنایت برخی فارس زبانهای به اصطلاح بافرهنگ قرارگرفته ایم ولی حساب اندک افرادسبک مغزباحساب میلیونهاهموطن فارس وترک وکردوگیلکی وبختیاری وعرب...جداست وماحاضریم جانمان رادرراه دین ووطن خودفداکنیم...
    • بی نام IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
      7 4
      چراباورت نمیشه.مگه اولین باره اون از ماجرای جواد خیابانی وبرزو ارجمند واینم از عبدی تازه شاهکار بعدی متعلق به غفوریانه.
    • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۴
      8 2
      دوست عزیز من بجای همه از شما معذرت میخواهم گویا عده ای سرنوشت عراق وجنگ فرقه ای برایشان درس نشده
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    67 11
    چقدر مسئولیت پذیر
  • بی نام A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    4 3
    دمش گرم.چه جوابی داده
  • ali IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    3 6
    حرف درستی زده چقدر تو این فضای مجازی گناه می کنیم ما چقدر
  • بی نام IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    9 2
    اگه به هرقوم دیگه ای توهین میش مسولین برخوردشدیدی میکردن اما قوم عرب نه.قومی که دین خودش رو به کشور ادا کرده.این حقش نیست.
  • بهروز IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    7 1
    با سلام . دوست عزیزی که فرمودیید عرب هستی ، ما ایرانی ها خیلی هم وطن عرب داریم و من مطمئنم که خیلی هم قابل احترام و دوست داشنتی هستن ، چون همه فرزند ایرانیم . در دشمنی ایرانی و عرب ، منظور اعراب بی تمدن عربستان ، مخصوصا سعودی ها و چند کشور دیگر هستن .و در آخر بنده بی ادبی آقای عبدی رو جایز نمیدونم چون ایشون نماینده هنرمندان ایران با تمدن هستند و انتظار از ایشون بیشتر از این هاست .
  • بی طرف GB ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    17 15
    عربهای ساکن ایران عرب نیستند بلکه ایرانیان عرب زبان هستند.موضوع برادران عرب زبان ایران با اعراب وهابی زائرکش متفاوته.