مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور آبان ماه سالجاری در شهرستان بوکان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، درجلسه ستاد هماهنگی برای برگزاری مسابقات بدمینتون کشوری در بوکان که باحضور معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان،مسئولین استانی فدراسیون بدمینتون،مدیریت آموزش و پرورش ، رئیس اداره ورزش وجوانان و ادارات مربوطه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزارگردید، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری گفت: مسابقات قهرمانی بدمینتون کشوری، به میزبانی بوکان از 13آبان ماه وبه مدت 3 روز برگزار می گردد.
آذین پور افزود: با توجه به سهمیه آذربایجان غربی برای میزبانی، مسابقات بدمینتون را به شهرستان بوکان دادند وتاکنون ورزشکارانی از سراسر استانهای کشور اعلام آمادگی کرده اند.
وی گفت:در این مسابقات 64 ورزشکار بصورت دو نفره و 128 ورزشکار نیز به صورت یک نفره به رقابت خواهند پرداخت
معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان اظهار داشت: جای بسی افتخار است که شهرستان بوکان همانند مسابقات کشوری دوچرخه سواری،میزبانی مسابقات بدمینتون کشوری را نیزبرعهده دارد.
ایوب آذین پورافزود:تمامی ادارات شهرستان ازهرجهت آمادگی لازم برای کمک به برگزاری هرچه بهتر مسابقات رادارند و برنامه ریزی های لازم در این خصوص صورت گرفته است.
وی گفت:بحث اسکان و پذیرایی ورزشکاران هماهنگ شده است و مطمئناً در این زمینه مشکلی نخواهیم داشت.
معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان اظهار داشت:از آنجایی که پرنده میش مرغ نماد فدراسیون بدمینتون است و زیستگاه این پرنده در کشور فقط در شهرستان بوکان می باشد به منظور بازدید مردم و ورزشکاران در کنار این مسابقات، نمایشگاه عکس ونمونه های تاکسیدرمی میش مرغ را برگزار خواهیم کرد.
انور ملارحيمي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوكان نيز در اين خصوص گفت: مسابقات قهرمانی بدمینتون رده سنی نوجوانان کشور ، به میزبانی بوکان از 13آبان ماه، به مدت 3 روز برگزار می شود.
وی افزود: با توجه به سهمیه آذربایجان غربی برای میزبانی، مسابقات بدمینتون را به شهرستان بوکان واگذار کرده اند وتاکنون ورزشکارانی از سراسر استانهای کشور اعلام آمادگی کرده اند.
وی گفت:در این مسابقات که مرحله اول آن در سنندج برگزار شد، 64 ورزشکار بصورت دو نفره و 128 ورزشکار نیز به صورت یک نفره به رقابت پرداختند.
ملارحیمی در پایان خاطر نشان کرد: از آنجایی که پرنده میش مرغ نماد فدراسیون بدمینتون است وزیستگاه این پرنده در کشور فقط شهرستان بوکان است، به منظور بازدید مردم و ورزشکاران در کنار این مسابقات، نمایشگاه عکس ونمونه های تاکسیدرمی میش مرغ را برگزار می کنیم.
تاكنون مسابقات قهرماني دوچرخه سواري نوجوانان كشور در شهرستان بوكان برگزار شده و اين مسابقات دومين رويداد معتبر ورزشي كشور به ميزباني بوكان خواهد بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =