نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اعلام رضایت از عملکرد سازمان فرهنگی شهرداری کرج در برپایی نمایشگاه" سفره اشک عاشورایی " گفت: نمایشگاه سفره اشک نمونه بارزی از همکاری مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عزیز اکبریان در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه سفره اشک اظهار داشت: همیشه تمامی شیعیان به ویژه ایرانیان توجه ویژه ای به عزای امام حسین(ع) داشته اند و تا بوی محرم می آید خیمه های سوگواری عاشورا در هر کوچه و خیابان شهر ایران برافراشته می شود.
وی با بیان اینکه، باید تمام دست اندرکاران در نظام جمهوری اسلامی از جمله مدیران حکومتی، دولتی و شهرداری ها تمام حمایت خود را در برپایی هر چه بهتر عزای حسینی داشته باشند و تمام امکانات و تسهیلات لازم در چارچوب قوانین را در اختیار مردم قرار دهند، عنوان کرد: دومین نمایشگاه سفره اشک نمونه ای از اینگونه حمایت های قانونمند از هیات ها مذهبی و مساجد است.
این مسئول اظهار داشت: این دومین سالی است که نمایشگاه سفره اشک به همت شهرداری کرج دایر شده که از نظر فضا و غرفه ها نسبت به سال اول عملکرد بهتری داشته و اینکه هیات ها و مساجد می توانند امکانات و تجهیزات و اقلام مورد نیاز خود را بصورت متمرکز دریافت نمایند مزیت مطلوبی به شمار می رود.
این نماینده مردم تاکید کرد: برنامه های حمایتی در مناطق محروم باید بصورت ویژه برای هیات ها در نظر گرفته شود چرا که برای کمترین امکانات هم این دسته از هیاتها دچار مشکل هایی هستند؛ هر چند اگر نهادهای دولتی و حکومتی هم وارد نشوند باز شور حسینی برای برپایی خیمه عزای از سوی مردم وجود دارد اما بهتر است مسئولان حکومتی برنامه های کافی در این زمینه داشته باشند.
اکبریان در خصوص عملکرد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج در زمینه فعالیت های فرهنگی بیان کرد: این سازمان تاکنون فعالیت های خوبی در زمینه فرهنگی و ورزشی خصوصا در برپایی نمایشگاه سفره اشک که بسیار کار ارزشمندی بوده، انجام داده است و تلاش بانیان این نمایشگاه قابل تقدیر است.
این مسئول با اشاره به اینکه همکاری دیگر نهاد ها در اجرای فعالیت های فرهنگی نقش موثری در بازخورد این فعالیت ها بین مردم دارد از تنوع فرهنگی در کرج یاد کرد و گفت: سازمان فرهنگی موظف است با همکاری سایر نهادها کارهای کلان از جمله برپایی نمایشگاه سفره اشک را انجام دهد و کارهای خرد را به مردم بسپارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =