65 تیم گشت از ماموران پلیس راه ، در روز تاسوعا و عاشورای حسینی وضعیت ترافیکی جاده های استان البرز را رصد می کنند .

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز، سرهنگ رضا اکبري رئيس پليس راه استان البرز با اعلام اين خبر گفت :در اجراي اين طرح پايگاه هاي ثابت و سيار پليس با کمک بيش از 65 تيم گشت پليس راه، وضعيت ترافيکي جاده هاي استان را رصد مي کنند.
وي يادآورشد: علاوه بر تيم هاي گشت پليس بيش از 70 پاس پياده نيز در سطح استان بويژه در کلانشهر کرج در دهه اول محرم به ويژه تاسوعا و عاشوراي حسيني فعاليت دارند.
سرهنگ اکبري افزود: در اين طرح به منظور کنترل بيشتر ترافيک و پيشگيري از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده هاي استان با ساير نهادهاي امدادي نيز هماهنگي هاي لازم صورت گرفته است.
اکبري همچنين به رانندگان توصيه کرد که هنگام سفر در حاشيه راه هاي استان البرز بويژه مناطق کوهستاني توقف نکنند زيرا توقف هر چند کوتاه يک خودرو در جاده هاي کوهستاني نيز بر بار ترافيکي اين جاده ها مي افزايد.
اين مقام انتظامي تصريح کرد:با توجه به وجود برخي از امامزادگان استان البرز در حاشيه اتوبان از شهروندان و رانندگان محترم خواست از توقف در حاشيه اتوبان خودداري کرده و براي حضور در اماکن متبرکه حاشيه راه از عرض اتوبان استفاده نکنند .

رئيس پليس راه استان البرز افزود:همکاري رانندگان با ماموران پليس راه و رعايت نکات ايمني موجب کاهش تخلفات و تصادفات خواهد شد.

استان البرز داراي يکهزار و 500 کيلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلي و فرعي است و 18 درصد ترافيک کشور مربوط به را هاي اين استان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =