ایران نوشت:27 مهرماه سال جاری مأموران کلانتری مشیریه تهران در جریان اسیدپاشی مرد 62 ساله‌ای روی همسر 57 ساله‌اش قرار گرفتند.


باتوجه به وضعیت آسیب‌دیدگی این زن، وی بلافاصله پس از حادثه به بیمارستان انتقال یافت و در حالی که از ناحیه هر دوچشم و صورت آسیب شدید دیده بود تحت درمان قرار گرفت.
همزمان با دستور بازپرس حسین‌پور از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران مرد اسیدپاش تحت تعقیب ویژه قرار گرفت تا اینکه شنبه دوم آبان ماه خانواده مرد فراری در تماس با پلیس از بازگشت پدرشان به خانه خبر دادند. مأموران بلافاصله در محل حاضر شده و این مرد را که خانواده‌اش اجازه ترک خانه را به وی نداده بودند دستگیر کردند.

تحقیقات نشان داد مرد اسیدپاش پس از یک هفته پرسه‌زدن در پارک‌ها و خیابان‌های پاکدشت برای برداشتن وسایل ضروری‌اش به خانه بازگشته و از سوی اعضای خانواده‌اش به باد کتک گرفته شده بود.مرد اسیدپاش وقتی پیش روی بازپرس حسین‌پور ایستاد،  گفت: من سال گذشته قصد جدا شدن از همسرم را داشتم اما چون شناسنامه نداشتم موفق به این کار نشدم. وی افزود: من به همسرم شک داشتم و شنیده بودم اسید چهره او را زشت خواهد کرد، با 5 هزار تومان یک لیتر اسید خریدم و وقتی زنم خواب بود روی صورت و چشم‌هایش اسید پاشیدم. باقی‌مانده اسید را هم در سطل زباله خیابان خالی کردم.
مرد اسیدپاش گفت: «با این زن پس از طلاق دادن دومین همسرم ازدواج کردم و از وی 7 فرزند دختر و پسر دارم، وقتی از خانه فرار کردم آواره شدم و در حالی که از سرگردانی خسته شده بودم، حدس می‌زدم پس از بازگشت گرفتار می‌شوم، بازگشتم و وقتی به خانه رسیدم خانواده‌ام روی سرم ریختند و کتکم زدند می‌دانم اشتباه کردم و باید تاوان کارم را پس دهم.»

یکی از پسران این مرد اسیدپاش نیز به بازپرس حسین‌پور گفت: «پدر من بدبین بود و مدام توهم می‌زد. این اتفاق هم به دلیل همین توهم و شکاکی رخ داد.»پس از شنیدن ادعاهای مرد اسیدپاش و خانواده‌اش بازپرس جنایی دستور تحقیقات تکمیلی را صادر کرد و ادامه بازپرسی نیز به بعد از تکمیل پرونده و بهبودی زن اسیدسوخته موکول شد چرا که هنوز مشخص نیست زن 57 ساله از شوهرش شکایت کند.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شانلی IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    14 0
    خانواده نمونه
  • بی نام A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    11 0
    یعنی داره روز به روز به امار اسیدپاشی اضافه می شه و داره عادی می شه بدون اینکه هیچ راه حلی برای این مشکل پیدا شه
  • سمیرا IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    3 0
    انسانیت مرده؟؟؟ چرا کسی به بچه ها یاد نمیده طریقه همسرداری و حقوق انسانی چیه؟چرا اینا به جزای کارشون نمی رسن؟
  • بی نام DE ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    3 0
    اسید 5 هزارتومن ؟ چه مفته با یاری خدا و تلاش ملت با افزایش تقاضا اسید به لیتری 15 20 تومن خواهد رسید
  • بی نام A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    1 0
    چه وضعيه با پنج هزار تومن ميتوني راحت اسيد بخري
  • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    1 0
    اسید نباید به راحتی فروخته شود ، فقط کسانی که که کارگاه دارند باید با نشان دادن مجوز آن هم در اندازه محدود به آنها فروخته شود.
  • قندک A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    2 0
    چه اصراری به ادامه ی این نوع زندگیهاست؟
  • بی نام A1 ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    3 0
    اگه کشور پیشرفته ای بودیم و این مرد قبل از این اتفاق به مرکز مشاوره ارجاع داده میشد الان یه زن بدبخت نسوخته بود و خودشم به این روز نمی افتاد
  • ارسینا IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    1 0
    چرادرتهیه اسیدسخت گیری نمیشه؟