شهردار کرج: کلانشهر کرج نیازمند اجرای طرح‌های عمرانی است

به گزارش فارس،شهردار کرج گفت: کلانشهر کرج نیازمند اجرای طرح‌های عمرانی است.

علی ترکاشوند اظهار داشت: توسعه و پیشرفت کلانشهر کرج با اجرای طرح‌های عمرانی محقق می‌شود، در این راستا و برای رسیدن به اهداف مورد نظر لازم است تا براساس نیازها طرح‌های عمرانی در کرج اجرایی شود.
شهردار کرج افزود: هم اکنون زیرساخت‌های کرج با فقر مواجه است و نیاز است تا با نظر کارشناسانه با توسعه و پیشرفت بیشتر انجام شود.
ترکاشوند در بخشی دیگر از سخنان خود به توسعه فضاهای سبز در کرج اشاره کرد و افزود: باید با یک برنامه‌ریزی مدون در توسعه فضاهای سبز نیز اقدامات اساسی را انجام دهیم.
وی با اعلام اینکه برخی از مناطق این کلانشهر با کمبود سرانه‌های فضاهای سبز مواجه هستند بیان داشت: در این راستا شهرداران در مناطق مختلف باید با براساس اولویت‌ها در ایجاد فضاهای سبز تلاش کنند.
شهردار کرج گفت: توزیع عادلانه فضاهای سبز و ایجاد یکسان این گونه فضاها در مناطق مختلف کرج یکی از مهمترین مسائلی است که باید شهرداران به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند.
ترکاشوند در ادامه سخنان خود بر رفع معضل ترافیک در استان البرز و به ویژه کلانشهر کرج تأکید کرد و اظهار داشت: ایجاد تقاطعات غیرهم سطح که یکی از برنامه‌های شهرداری است می‌تواند بخشی از معضل ترافیک را در کلانشهر کرج مرتفع کند.
وی ادامه داد: البته برای رفع معضل ترافیک نیازمند اقدامات کارشناسی هستیم و لازم است هر چه سریع‌تر اقدامات لازم در این خصوص انجام شود تا به بحران جدی‌تری در این زمینه دچار نشویم.
شهردار کرج اعلام کرد: آبادانی و توسعه خدمات شهری در کرج نیازمند نگاه دقیق مسئولان در بخش‌های مختلف است که باید با تعامل و همدلی بسترهای توسعه خدمات را فراهم کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =