تراکتورسازی در حالی که تا دقیقه 81 با نتیجه 4-1 از ذوب آهن جلو بود نتوانست برتری خود را حفظ کند و این بازی با نتیجه 4-4 به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حساس ترین بازی روز دوم هفته دهم لیگ برتر را دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن در تبریز برگزار کردند. تراکتور که اوایل فصل نتایج خوبی کسب نکرده بود چند هفته خوب نتیجه گرفت و توانست تا نیمه های جدول خود را بالا بکشد.تراکتور که از امتیاز میزبانی بهره می برد توانست در دقیقه 16 توسط سروش رفیعی به گل برسد. سروش رفیعی با یک بغل پا زیبا و شوتی که از پشت محوطه جریمه زد گل زیبایی را به ثمر رساند،این توپ به دور از دستان مظاهری در کنج دروازه اش جای گرفت.
ذوب آهن که نمی خواست دست خالی از تبریز خارج شود در دقیقه 27 توسط احسان پهلوان توانست بازی را مساوی کند. ضربه زیبای احسان پهلوان از 25 متری دروازه اخباری را فرو ریخت.
اما این پایان کار در نیمه اول نبود و بختیار رحمانی ارسال ایران پوریان را با یک ضربه سر زیبا درون دروازه مظاهری فرستاد تا شاگردان تونی با برتری به رختکن بروند.
با شروع نیمه دوم ذوب آهن تلاش کرد تا گل خورده را جبران کند اما در یک ضد حمله شاهین ثاقبی توانست هادی محمدی را از پیش رو بردارد و با ضربه‌ای دقیق از داخل محوطه جریمه در دقیقه 55 برای سومین بار دروازه ذوب‌آهن را باز کند.
ذوب آهنی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند سرتا پا حمله شدند اما باز این تراکتور بود که در دقیقه 75 به گل رسید. پاس زیبای آقایی در محوطه جریمه به بختیار رحمانی رسید و او با نوک پا به شکلی عالی دروازه ذوب آهن را برای بار چهارم باز کرد. بختیار و سروش رفیعی که از فولاد به تراکتور به عنوان سرباز آمدند توانستند به روزهای خوبشان برگردند و سه گل در این بازی به ثمر برسانند.
ذوب آهن که بازی را از دست رفته میدید بی محابا حمله کردند و توانستند در دقیقه 81 با ضربه دانیال اسماعیلی فر یکی از گل های خورده را جبران کنند.

ذوب آهن دست از حملاتش بر نداشت و در دقیقه 86 کاوه رضایی با پشت پا و تماشایی دروازه تراکتور را باز کرد تا ذوبی ها با انگیزه چند برابر بازی را ادامه دهند.

این پایان کار نبود و داور مسابقه 5 دقیقه وقت تلف شده گرفت و بالاخره تلاش های ذوبی ها به نتیجه نشست و در دقیقه 94 دانیال اسماعیلی فر توانست گل تساوی را به ثمر برساند و ذوب آهن بازی 4-1 باخته را به تساوی بکشاند.

بعد از سوت پایان بازی تونی اولیویرا که بهت زده بود چند دقیقه ای دستانش را روی چشمانش گذاشت و نتیجه بازی را باور نمی کرد 

دو تیم راه آهن و گسترش فولاد امروز در حالی به مصاف یکدیگر که دو گسترش فولاد تا هفته نهم با 13 امتیاز در رده نهم بود و راه آهن هم در رده سیزدهم قرار داشت.این بازی که در ورزشگاه شهدای قدس و به میزبانی راه آهنی ها انجام شد که دو تیم به تساوی صفرصفر رضایت دادند.
در دیگر بازی این هفته سایپا میزبان صبای قم و علی دایی بود.این بازی تقابل علی دایی و جوادنکونام رکورد داران بازی ملی بود.صبا که با علی دایی در رده های بالای جدول قرار دارد می توانست با پیروزی در این بازی به رده سوم صعود کند اما مجید جلالی و تیمش مانع پیروزی علی دایی شدند و این بازی هم با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

 

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =