اینطور که شهرداری تهران اعلام کرده شهروندان پایتخت ماهانه هزاران تن زباله و نخاله را در حاشیه جنوبی تهران رها می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محیط زیست شهری تهران به شدت دچار تهدید شده است. این را می توان از اخبار شهرداری در کاستن از مشکلات این محیط زیست نتیجه گرفت.
اینطور که شهرداری ری گفته، هر ماه به صورت میانگین 150 کامیون خاک و نخاله ساختمانی و عمرانی از محدوده حریم منطقه 20 جمع آوری می شود.
یحیی رنجبران یکی از شهرداران ری به سرویس مشکلات مردم اطلاع داده تخلیه غیرمجاز ضایعات ساختمانی در محدوده حریم، از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری است و به منظور تامین امنیت شریان های ارتباطی در محدوده روستاها و رعایت مسائل زیست محیطی ضمن جلوگیری از تخلیه های غیرمجاز، هر ماه حدود 150 کامیون خاک ونخاله عمرانی با حجم عملیات حدود 1500 مترمکعب، از این پهنه جمع آوری می شود.
رنجبران گفته است: کمربندی دوم(کهریزک)، محور امام رضا(ع)، حاشیه جاده ری - ورامین، جاده های بین روستایی به ویژه در محدوده محمود آباد و قاسم آباد از مهمترین محورهای تخلیه این ضایعات است.
این مقام مسئول از شهروندان خواسته با عدم تخلیه ضایعات ساختمانی و عمرانی به سیما و منظر زیبای شهر کمک کنند. او همچنین گفته: محدوده مرزی منطقه 15 از سه راه سیمان تا جاده خاوران و روستاهای غنی آباد، قاسم آباد و محمودآباد نیز در چند ماه گذشته در قالب طرح جهادی پاکسازی شده است.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    0 1
    همزمان با اینکار: 1 با هزینه یک ماه میتوانید حداقل چندین دستگاه دوربین در مبادی وروپ و خروج نصب کنید و رانندگان خاطی را شناسایی کنید. 2 از مالک ماشین شکایت کنیدد و وی را ببرید بیاریدحتی اگر حکم سبک باشد ۳ با تصویب قوانینی عوارض این خودروها را زیادتر بگیرید ۴ شماره خودروها را در لیست سیاه قرار دهید و به تمام زیر مجموعه ها ابلاغ کنید که به هیچ وجه حق استفاده از انها را ندارند طی قراردادهایی الحاقی با پیمانکاران از انها بخواهید به هیچ وجه از این خودروها مربوط به لیست سیاه که در اختیارشان قرار میدهید استفاده نکنند در غیر اینصورت متحمل جریمه سنگین میشوند نتایج جالبی را خواهید گرفت اگر شهرداری مایل باشد اماده همکاری و ارایه پیشنهادهای بیشتری هستم