برگزاری دوره‌ آموزشی برای رانندگان در سطح شهرک‌های صنعتی در البرز

به گزارش فارس،رئیس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی استان البرز بر برگزاری دوره‌های آموزشی برای رانندگان در سطح شهرک‌های صنعتی تأکید کرد.

 احمد میرجلیلی ظهر امروز در جلسه کمیسیون حمل و نقل اظهار داشت: برای اینکه امنیت و سلامت در این حرفه رعایت شود نیازمند همکاری بیش از پیش پلیس و پایانه‌های حمل و نقل استان البرز داریم.
وی با تاکید بر اینکه حمل و نقل نیازمند طی کردن مراحل قانونی از جمله داشتن بارنامه است، افزود: یکی از مهمترین بارهایی که نیازمند توجه بسیار است محصولات کشاورزی است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی استان البرز خاطرنشان کرد: برای حمل این گونه محصولات نباید زمان را از دست بدهیم و باید طی یک برنامه زمان بندی شده کوتاه مدت محصولات را به مقصد برسانیم.
میرجلیلی خاطرنشان کرد: در این راستا به دنبال راهکاری اساسی هستیم تا موانع و مشکلات در این خصوص برطرف شود.
جلیلی افزود: هدر رفت محصولات کشاورزی در زمان حمل و نقل یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.
وی داشتن شماره بارنامه، نام و آدرس حمل کننده، نام و آدرس گیرنده کالا، نوع وسیله حمل، نام محل بارگیری یا مبدأ، مقصد کالا، نوع بسته بندی و تعداد بسته‌ها، شرح کالا، ابعاد کالا، وزن کالا، نحوه پرداخت کرایه حمل را از جمله مشخصات درج شده در بارنامه عنوان کرد.
رئیس کمیسیون حمل و نقل اتاق بازرگانی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود بر برگزاری دوره‌های آموزشی برای رانندگان در سطح شهرک‌های صنعتی تأکید کرد و گفت: این آموزش‌ها باید از طریق پایانه حمل و نقل و پلیس صورت گیرد.
در ادامه این نشست قاسم باقری مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز نیز داشتان بارنامه را یکی از مهمترین اصول حمل و نقل بار عنوان کرد و گفت: در غیر این صورت اگر صدمه‌ای به بار وارد شود هیچ کسی پاسخگو نخواهد بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =