مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از ایجاد حریق گسترده در انبار مواد شوینده خبر داد و گفت: این آتش سوزی با تلاش آتش نشانان مهار شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید جواد موسوی اظهار داشت: طی تماس تلفنی در ساعت سه و 15 دقیقه بامداد با سامانه 125، یک مورد حریق به آدرس کرج، ابتدای جاده محمدشهر، نرسیده به زیرگذر، انبار مواد شوینده مولوی اعلام شد؛ با اعلام حریق، دو دستگاه خودرو به همراه نیروهای عملیاتی از نزدیک ترین ایستگاه (114) به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه مساحت کل انبار سه هزار و 500 متر است، گفت: تقریبا 350 متر از این انبار دچار حریق گسترده ای شده بود که نیروها با مرکز فرماندهی تماس گرفته و درخواست اعزام تعداد بیشتری آتش نشان کردند.به این منظور بلافاصله پس از دریافت پیام از شش ایستگاه 102، 105، 107، 108، 109 و 113، 9 دستگاه خودروی عملیاتی به همراه 21 آتش نشان و 11 مسئول عملیاتی اعزام شده و به مهار آتش پرداختند.
موسوی با بیان اینکه اطفای حریق حدود سه ساعت و 15 دقیقه به طول انجامید، عنوان کرد: علت حادثه دپوی مواد شوینده شیمیایی در انبار مذکور اعلام شد و ماحصل تلاش بی وقفه و صادقانه آتش نشانان جلوگیری از گسترش آتش به غرفه های دیگر و بروز خسارات مالی بیشتر شد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه ای دیگر اشاره و بیان کرد: این حادثه شامل یک مورد حریق خودرو در مجتمع مسکونی به آدرس حصارک بالا، بلوار شهید محمدی بود که ایستگاه 106 با توجه به نزدیکی به محل حادثه، پوشش این عملیات را عهده دار شد.
وی با بیان اینکه دو خودروی عملیاتی به همراه پنج نیروی آتش نشان در این حادثه انجام وظیفه کردند، اظهار داشت: یک دستگاه خودرو L90 داخل پارکینگ مجتمع مسکونی 10 واحدی دچار حریق شده بود که نیروهای آتش نشانی با تلاش خود توانستند درمدت زمان 32 دقیقه حریق فوق را اطفاء کنند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری کرج در پایان سخنان خود گفت: با حضور به موقع آتش نشانان دراین حادثه ؛ از گسترش حریق به 7 خودروی دیگر که در محل حادثه بودند جلو گیری به عمل آوردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =