192 تن از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای تاکید کردند: ملت ایران حاضر نخواهدشد که به بهانه توافق بر سر مسائل هسته‌ای، شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذارد.

به گزارش خبرآنلاين، متن این نامه به شرح ذیل است: سیزدهم آبان ماه نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت ایران است، ۱۳ آبان ماه صرفاً یک رویداد تاریخی نیست، بلکه واقعه‌ای تاریخ‌ساز، ماندگار و تاثیرگذار است که در هر یک از داده‌های آن مصادیقی از پایداری، مقاومت اسلامی و بیداری جهادگونه علیه طاغوتیان و استکبار و نظام سلطه از سوی ملت مجاهد و غیور ایران به چشم می‌خورد.

وقایعی که هر یک به تنهایی می‌تواند منشا تداوم حرکت عظیم نهضت و استکبارستیزی و نفی نظام‌های سلطه قرار بگیرد. به رغم زنجیره توطئه‌ها و سناریوهای اردوگاه سلطه و صهیونیسم در سال‌های پس از انقلاب، گفتمان انقلاب اسلامی فراتر از جغرافیای کشور و منطقه، قلب اروپا و آمریکا را تحت تاثیر جدی خود قرار داده و ایالات متحده و شرکای آن نه تنها در مصاف نظام اسلامی طُرفه‌ای نبسته‌اند، بلکه به مدد مقاومت و استکبارستیزی ایرانیان و جلوه‌نمایی بیداری اسلامی بدون توجه به کارنامه سیاه خود، امروزه در صدد تعامل با جمهوری اسلامی ایران برآمده‌اند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که به نمایندگی از ملت استکبارستیز ایران، دفاع از ارزش‌های انقلاب و پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری را به همراه ملت پشت سر رهبری عزیز به ستیز خود با استکبار جهانی ادامه خواهیم داد. دشمنان ایران اسلامی به سرسپردگی آمریکا مستکبر از آغاز نهضت امام خمینی (ره) و به طور ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با طرح‌ریزی توطئه ها و دسیسه‌های گوناگون و هزینه نمودن مبالغ هنگفت، در صدد ریشه کن نمودن جمهوری اسلامی ایران بوده و به فضل خدا و حضور با بصیرت ملت در صحنه و رهبری‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری، این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد و چیزی جز افزایش نفرت و انزجار مردم ایران نسبت به آمریکا و استحکام هر چه بیشتر شعار مرگ بر آمریکا بر جای نگذاشت.

در دوران پسابرجام، دسیسه نفوذ در کشور برای همگان آشکار شد و دولت و مجلس باید دقت لازم را در راستای تذکرات ناصحانه مقام معظم رهبری به کار گیرند. ملت شریف ایران به هیچ وجه حاضر نمی‌شوند به بهانه توافق بر سر مساله هسته‌ای، شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذارند؛ شعاری که بدل به نماد جمهوری اسلامی ایران شده و تمامی ملل مبارز، ایران اسلامی را به عنوان الگوی مبارزه خود قرار داده‌اند.

 گفتني است ۲۰ نماینده مجلس شورای اسلامی نيز در تذکری به رئیس‌جمهور، خواستار توقف جدی دستور جمع‌آوری سانتریفیوژهای فردو و نطنز شدند.

جواد کریمی قدوسی، روح‌الله حسینیان، مهدی هاشمی، ابراهیم کارخانه‌ای، مهدی کوچک‌زاده، مسعود میرکاظمی، نصرالله پژمان‌فر، محمد سلیمانی، محمد کوثری، محمدصالح جوکار، احمد سالک، بیژن نوباوه، مصطفی افضلی‌فر، زهره طبیب‌زاده نوری، فاطمه آلیا، حسین طلا، فرج‌الله عارفی، ابوالقاسم جراره، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و حسین فتاحی در تذکری کتبی به رئیس‌جمهور، توقف جدی دستور جمع‌آوری سانتریفیوژهای فردو و نطنز تا زمانی که شروط رهبری اجرایی شود را خواستار شدند.

2727

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    11 0
    انتخابات کیه این رو بهم بگو؟
  • بی نام RO ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
    10 0
    خسارت دیدگان برجام دست به کار شدند.
  • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    4 36
    شعار مرگ بر آمریکا جاودانیست وبه هیچ دولتی ربط ندارد مگر اینکه امام خمینی زنده شود وبگوید آمریکا دوست ماست .
  • kljo IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
    34 2
    وقتی یک دختر بچه در خانه اش میتواند انرژی هسته ای تولید کنداین چند عدد سانتریفیوژ بود ونبودش فرقی نمیکند پس چرا آقایان اینقدر ناراحت هستند ؟