رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان مهدیشهر گفت ، تاکنون سرمایه گذاری بالغ بر 7536 میلیارد ریال در بخش صنعت این شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، احمد بیگلری با بیان اینکه شهرستان مهدیشهر دارای 2 شهرک صنعتی و 3 ناحیه صنعتی می باشد گفت ، تاکنون برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کرده اند سرمایه گذاری بالغ بر 7536 میلیارد ریال با اشتغال حدود 4300 نفر پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه تا کنون 253 مجوز صنعتی در این شهرستان صادر شده است گفت 109 واحد صنعتی پروانه بهره برداری و 144 واحد نیز جواز تأسیس دریافت کرده اند.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان مهدیشهر اظهار داشت واحدهای صنعتی این شهرستان با سرمایه گذاری 2600میلیارد ریال پروانه بهره برداری دریافت کرده و مشغول به فعالیت شده اند که زمینه اشتغال حدود 4500 نفر را در این شهرستان فراهم آورده اند.
بیگلری اضافه کرد تاکنون 51 فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری بالغ بر 90 میلیارد ریال و میزان استخراج بیش از یک میلیون تن در حوزه معدن این شهرستان صادر شده است که برای حدود 190 نفر در این شهرستان اشتغال ایجاد شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =