33 درصد تصادفات استان در آزاد راه قزوین – کرج حادث می شود

حبیبی معاون استاندار اعلام کرد:33 درصد از تصادفات استان در مسیر آزادراه قزوین – کرج حادث می شود.

به گزارش خبرآنلاین قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین منوچهر حبیبی در جلسه کمیته ایمنی راهها و شورای ترافیک استان که در سالن جلسات معونت عمرانی برگزار شد بیان داشت: ریکرد اصلی در بحث حمل و نقل موضوع ایمنی راهها است و هدف از تمام کارهای انجام گرفته در حوزه حمل و نقل اعم از ساخت و توسعه آزادراهها و ارتقا راه و ... بحث امنیت راه ها است .

وی افزود: باید در حوزه های مختلف اعم از سخت افزاری ونرم افزاری مسائل ایمنی راهها مورد تجزیه و تحلیل دقیق قرار بگیرد.
معاون امور عمرانی استاندار تصریح کرد: استان قزوین یکی از پر ترددترین استانهای کشور می باشد و در تمامی ایام سال تمام محورهای استان تردد بالایی تا حدود 500 هزار تردد دارند .
وی ادامهداد: در بارندگیهای اخیر موضوع تصادفات زنجیره ای پیش آمد که باید این مسئله به صورت جدی از نظر جنبه های فنی و روانی توسط دستگاههای ذیربط کارشناسی و آسیب شناسی شود حبیبی بیان کرد: براساس مصوبات جلسه تا فروردین ماه سال آینده حد فاصل بین دو شهرقزوین و آبیک موقتا" از بین ماشینهای سنگین فقط تردد خودروهای تریلی از جاده قدیم انجام شود
معاون امور عمرانی استاندار تاکید کرد: براساس مصوبه و تصمیم شورای ترافیک استان ، میزان سرعت در محور قزوین-آبیک از 120 کیلومتر در ساعت به 110 کیلومتر در ساعت تقلیل خواهد یافت.
وی خاطرنشان داد: در راستای ایمنی راه ها و کاهش تصادفات جادی بایدسامانه دوربین های کنترل سرعت و دوربین های آنلاین ثبت جرائم در مسیر اتوبان قزوین - کرج راه اندازی شود .
حبیبی گفت: جابجایی ایستگاه عوارض هم خیلی مهم است و باید جدا پیگیری شود فعلا این طرح در مرحله مکان یابی می باشد .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =