بسته بودن درهای تمرین تیم ملی به روی رسانه ها موضوعی است که اخیرا به آن انتقادات زیادی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته آلودگی هوای تهران باعث شد کارلوس کروش تیمش را به جای زمین چمن، در سالن کمپ تیم های ملی تمرین بدهد. او که صبح روز تمرین متوجه شد آلودگی هوای تهران زیاد شده است، تیمش را به داخل سالن برد و به دلیل فضای کمی که در سالن کمپ تیم های ملی وجود دارد، در آن را به روی رسانه های گروهی بست. البته این اتفاق، چند ساعت زودتر به اطلاع رسانه ها رسید تا نمایندگان رسانه ها به کمپ تیم های ملی نروند.
امروز هم کارلوس درهای تمرین تیم ملی را به روی رسانه ها بست اما دوباره بعضی رسانه های منتقد تیم ملی چنان این خبر را با آب و تاب منتشر کردند که انگار اولین بار است چنین اتفاقی رخ می دهد و در گذشته هیچ گاه نمایندگان رسانه های گروهی از حضور در تمرین منع نشده بودند.
با این وجود افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال امروز مصاحبه کرد و به خاطر فراهم نشدن امکان حضور نمایندگان رسانه های گروهی در تمرین دو روز اخیر، ابراز تاسف کرد. افشین پیروانی گفت: «هیچ کس منکر نقش تاثیرگذار رسانه ها نیست و اینکه امکانی فراهم نشد تا در این دو روز در تمرینات تیم ملی میزبان رسانه ها باشیم دلیل نمی شود که بخواهیم دیواری ایجاد کنیم. همواره تیم ملی و رسانه ها در کنار هم بوده اند و در واقع ما، رسانه ها را جزوی از خانواده بزرگ فوتبال می دانیم. اینکه در این دو روز تمرین تیم ملی پشت درهای بسته برگزار شد دلیل متفاوتی داشت و در واقع تصمیمی مدیریتی بود و نه فنی. روز گذشته به دلیل آلودگی هوای تهران و برگزار شدن تمرین در سالن و با توجه به محدودیت فضای سالن نتوانستیم در خدمت رسانه ها باشیم و همین جا باید به خاطر اینکه این تصمیم به یکباره اعلام شد عذرخواهی کنیم.»

پیروانی برای عدم حضور رسانه ها در تمرین امروز هم دلیلی قانع کننده آورد و گفت: «بسته بودن تمرین امروز هم تصمیمی مدیریتی بود که شب گذشته اطلاع رسانی شده بود اما درباره دلیل آن باید بگویم اسپانسر تیم ملی که زحمات زیادی این روزها برای نونوار شدن کمپ کشیده، آخرین مراحل کار بازسازی کمپ را انجام می داد، لذا به دلیل شرایط نامناسبی که در کمپ وجود داشت، تصمیم گرفته شد این تمرین هم پشت درهای بسته برگزار شود. بنابراین برگزاری تمرین امروز پشت درهای بسته دلیل فنی نداشت و نباید از این موضوع تفسیرهای دیگری ارائه داد. من همین جا به عنوان مدیر تیم ملی از اهالی رسانه به دلیل این تصمیم عذرخواهی می کنم و ان شاءالله این عزیزان با حضورشان در تمرینات روزهای آینده تصاویر و اخبار مربوط به تیم ملی را به هواداران فوتبال ایران تقدیم کنند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =