فهرست کالاهای مشمول طرح خرید کالای ایرانی به مرور تکمیل می شود

وزارت صنعت، معدن وتجارت با صدور اطلاعیه اعلام کرد: فهرست منتشر شده کالاهای مشمول طرح خرید کالای ایرانی با کارت اعتباری به مرور تکمیل و به اطلاع مردم خواهد رسید.

وزارت صنعت، معدن وتجارت با صدور اطلاعیه اعلام کرد: فهرست منتشر شده کالاهای مشمول طرح خرید کالای ایرانی با کارت اعتباری به مرور تکمیل و به اطلاع مردم خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در این اطلاعیه آمده است: «فهرست کالاهای مشمول طرح خرید کالای ایرانی با کارت اعتباری با همکاری و هماهنگی انجمن ها و تشکلهای بخش خصوصی تدوین شده است که این فهرست تکمیل خواهد شد. طرح خرید کالای ایرانی با کارت اعتباری  با هدف  ایجاد تحرک در اقتصاد، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ایجاد فضای رقابتی بین آنها در فروش محصولات داخلی تدوین شده است که با همراهی بانک مرکزی و تولیدکنندگان داخلی انجام خواهدشد».

22339

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام BE ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    0 4
    به جای پرداخت وام به تولید کننده وام رو به مصرف کننده میدن ، اونم با هزار امید و آرزو یه جنس بی کیفیت میخره که یک سال هم براش کارایی نداره بعد اون میمونه با قسط وام و کالای به درد نخور و حالا باید دنبال جنس خارجی بگرده ، عجب حکایتی داریم .
  • علی خزایی A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
    0 2
    سلام خرید خودرو پرداخت اقساط برای افراد کم درآمد و بیکار مشکل است و در آینده دچار مشکل می شوند و درصد باز پرداخت بالاست و همچنین افرادی هستند گواهینامه رانندگی ندارند اقدام به خرید خودرو می کنند که باعث تصادفات و خسارات جانی و مالی می شوند و ترافیک بیشتر ایجاد میشود و طرح خوبی نیست به نظر من