استاندار آذربایجان شرقی خواستار برخورد قاطع با عوامل و سازندگان برنامه پخش شده از شبکه دو صدا و سیما شد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، "اسماعیل جبارزاده" در واکنش به برنامه پخش شده از شبکه دو صدا و سیما اظهار داشت: مسئولان استان از جنس مردم، خدمتگزار مردم و همیشه در کنار مردم هستند.

وی افزود: در شادی مردم شاد و هنگام غم و اندوه آنها، شریک غم و آلام آنها هستیم و اگر شخصی، جریانی و یا گروهی خواسته و یا ناخواسته به مردم ما قصد تحقیر، توهین و حقارت کند، مطمئنا اول شخص مقابل خود، ما را خواهد دید.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: از برنامه پخش شده از شبکه دوم صدا وسیما، بسیار متاسف و متاثر شدم، از این رو در اولین فرصت، موضوع به معاونت محترم امنیتی و انتظامی وزارت کشور و نیز به معاونت محترم سیاسی وزارت کشور منعکس گردید و طی نامه‌ای رسمی، وزیر محترم کشور را در جریان ماوقع قرار دادیم.

جبارزاده اظهار امیدواری کرد، تا مسئولان صدا و سیما هرچه زودتر ابعاد مختلف قضیه را بررسی و نسبت به شناسایی انگیزه سازندگان این برنامه رسیدگی کامل نموده و با مسببین آن، برخورد قاطع به عمل آورند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: در هر حال از طریق وزیر محترم کشور جناب آقای رحمانی فضلی تا حصول نتیجه پیگیر موضوع خواهیم بود.

گفتنی است روز جمعه ی گذشته، در برنامه ی طنز فیتیله شبکه دو، نمایشی پخش شد که در آن به زبان ترکی آذری توهین شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =