پروژه های عمرانی بانو صحرا مورد بررسی قرار گرفت

در بازدید مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز از بخش چندار، پروژه های عمرانی روستای بانوصحرا مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، مهندس رضوی هر ماه طی بازدید از روستاهای تابعه استان به نارسایی ها و مشکلات دهیاران رسیدگی نموده و این بار در بازدید روستای بانو صحرا و در حاشیه بررسی پروژه های عمرانی این دهیاری گفت: بافت باغی روستاهای آراسته به سنگفرش به منظور حفظ فضای توریستی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: بنابر سیاست های دولت مبتنی بر توسعه پایدار روستایی بازدیدهایی از سطح روستاها داشته ایم که موجب آشنایی و اشراف به مشکلات دهیاران و شوراهای روستاها گردیده است.

رضوی با بیان اینکه این بازدیدها ادامه خواهد داشت؛ افزود: در این بازدید بخشی از عملکرد دهیاری اعم از احداث مدرسه خیرسازفارابی در زمینی به متراژ 1300 متر در سه طبقه بنا با متراژ 700 متر با همکاری مجمع خیرین مردمی به منظور توسعه فضاهای آموزشی در نظر گرفته شد،آسفالت معبر خیابان شهید وشگینی که در حال بهسازی می باشد با اعتبار 150 میلیون تومان به تصویب رسید. همچنین احداث ساختمان جدید دهیاری و شورای اسلامی نیز همگی از محل اعتبارات دهیاری و با نظارت شورای دلسوز بانو صحرا مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =