حیات سازمان ها در تعامل دو سویه بین مردم و مسئولان است

به گزارش ایرنا- مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز گفت :حیات هر سازمانی و دستگاه اجرایی در تعامل دو سویه با مردم و مسئولان است.

قباد نعمتی روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز افزود: آموزش، تحقیق و پژوهش، پرورش نیروی انسانی حرفه ای در سازمان ها از مهمترین مؤلفه هایی است که نقش مهمی در کارآمدی نظام ارتباطی ایفا می کنند.
وی ادامه داد: دراین بین روابط عمومی ها نقش ویژه ای در برقراری تعامل دو سویه بین مردم و مسئولان دارند که باید از هرچه بیشتر ازاین ظرفیت سازمانی در این زمینه بهره برد .
نعمتی گفت: روابط عمومی ها به تنهایی در رسیدن به اهداف خود موفق نمی شوند مگر اینکه رسانه ها را که مانند آنها در حوزه فرهنگ سازی و ارتقای سطح آگاهی مردم فعالیت دارند با خود همراه کنند.
وی خاطرنشان کرد: این نشست با محوریت تشکیل کارگروه های تخصصی؛' رفاهی- فرهنگی و ورزشی'، 'آموزش و پژوهش'، 'ارتباطات و تبلیغات' و 'سلامت و محیط زیست' تشکیل شده است.
نعمتی افزود: این کارگروه ها فعالیت خود را در هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بر اساس علاقه مندی و توانمندی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان آغاز خواهند کرد.
وی یادآور شد: علاوه بر کمیته های مذکور کارگروه ارزیابی عملکرد شورای هماهنگی روابط عمومی ها به منظور بازدید و رصد مسائل روابط عمومی های استان فعالیت خود را در سطح استان آغاز خواهند کرد که خود گامی در جهت پویایی بیش از پیش حوزه روابط عمومی استان خواهد بود.
در این نشست هر یک از رؤسای کمیته های تخصصی به تشریح اهداف و برنامه های خود در کمیته های مذکور پرداخته و در ادامه نیز مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان به ارائه نقطه نظرات خود در رابطه با نحوه فعالیت کمیته ها پرداختند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =