به گزارش فارس،رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز از ثبت رکورد خدمت‌رسانی از سوی امدادگران این مرکز خبر داد.

مهران بهرامیان امروز در کرج اظهار داشت: نیروهای امدادی اورژانس استان البرز هر لحظه به صورت آماده‌باش هستند تا در کمترین زمان ممکن برای خدمت به حادثه‌دیدگان به محل اعزام شوند.
وی تصریح کرد: این آمادگی موجب شده که خدمات‌ خوبی به مردم ارائه شود، به عنوان نمونه در هفته گذشته در مجموع یک‌هزار 321 ماموریت امدادی در البرز با موفقیت انجام شد که رکوردی جالب توجه به شمار می‌آید.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز افزود: مأموران امدادگر این مرکز در این هفته موفق به خدمات‌رسانی به یک‌هزار و 352 مصدوم و بیمار شدند که تلاش‌های آنها قابل تقدیر است.
بهرامیان بیان داشت: در هفته گذشته 478 نفر از مصدومان و افراد بیماری که از مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز درخواست امدادرسانی کردند، جهت طی مراحل درمانی به بیمارستان‌های این استان اعزام شدند.
وی افزود: همچنین در این مدت 688 نفر از مصدومان و بیماران در محل حادثه از سوی امدادگران به صورت سرپایی درمان شدند.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز ادامه داد:‌ بر اساس آمارهای ثبت شده اکثر مأموریت‌های امدادی این مرکز در درون شهرستان کرج انجام می‌شود که این میزان حدود 80 درصد کل ماموریت‌ها است.
بهرامیان گفت: در هفته گذشته یک‌هزار 208 ماموریت امدادی در داخل شهرهای استان البرز انجام شد و تعداد 113 تیم نیز برای امدادرسانی به خارج از شهرهای البرز اعزام شدند.
وی در پایان تأکید کرد: تلاش ما این است که زمان اعزام امدادگران به حداقل ممکن برسد که بخش مهمی از این هدف تاکنون محقق شده است، ضمن اینکه در تلاش هستیم تا امکانات ویژه نیز در استان البرز مستقر شود تا کیفیت خدمات‌رسانی در این استان افزایش یافته و موجبات رضایت‌مندی شهروندان را فراهم کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 476799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =