۰ نفر
۱۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۳:۳۳

کاسیو با ارایه تازه‌ترین مدل ساعت دیجیتال خود با عنوان جی‌شاک من‌باکس (G-Shock Man-Box) تمام طرفداران خود را شگفت‌زده کرد. آیا این زشت‌ترین ساعتی است که به عمر خود دیده‌اید؟

ابوالفضل کریمی: این هیولای رنگ‌رنگ، تازه‌ترین مدل ساعت جی‌شاک ساخت کاسیو و احتمالا زشت‌ترین ساعتی است که شما تا آخر عمر خود خواهید دید.

به گزارش وایرد، ظاهر این ساعت آن‌قدر عجیب و رنگارنگ است که گویا طراح آن، طرح خود را به همراه یک جعبه مدادرنگی به دست کودکش داده و از او خواسته نقاشی کند! اما به هر حال، این ساعت عجیب ضد ضربه است، تا عمق 20 متر کاملا ضد آب بوده و در برابر میدان مغناطیسی نیز مقاوم است. به عبارت دیگر، این ساعت آنقدر محکم است که اگر به ناچار خواستید آن را به ذرات رنگی بسیار کوچک خرد کنید، راه به جایی نخواهید برد.

اگر کسی این ساعت را به شما هدیه داد، حداقل به مدت دو سال و تا زمان تمام شدن باتری باید آن را  به مچ دستان خود ببندید. بعد از این مدت شاید بتوانید به بهانه تمام شدن باتری، این ساعت را دور بیاندازید؛ چون این ساعت خراب نخواهد شد.

البته این ساعت قابلیت‌های داخلی دیگری نیز دارد. من‌باکس علاوه بر آن‌که ظاهرا زمان را به شما نشان می‌دهد، چندین نوع زنگ دارد و به کرونومتر هم مجهز است. البته صفحه این ساعت آن قدر درهم و برهم و پیچیده است که احتمالا شما نمی‌فهمید این قابلیت‌ها در کجای آن تعبیه شده است.

اما این عبارت MAN BOX اضافه در معرفی این ساعت از کجا آمده؟ شاید باورتان نشود، اما یک روبات ساعتی شکل کوچک و دقیقا هم‌شکل با ساعت در داخل جعبه وجود دارد و همین، دلیل نام‌گذاری این ساعت است. و آخرین نکته در مورد این ساعت، قیمت 210 دلاری (تقریبا 230هزار تومانی) آن است که بی‌شک سبب می‌شود چشمانتان از حدقه بیرون بزند. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 47764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضاکیانمهر IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۸
    0 0
    قیمتش به نسبت خوبه همین الان توایران ساعت باقیمت بالای 300هزارتومان داریم!