دبیر شورای عالی فضای مجازی بر اهمیت اجرای شبکه ملی اطلاعات به عنوان یکی از مهمترین برنامه های شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازروابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی کشور، ابوالحسن فیروز آبادی - دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور در مراسم معارفه قائم مقام و معاونان مرکز ملی فضای مجازی کشور گفت: کار بزرگی بر دوش شورای عالی فضای مجازی گذاشته شده و مقام معظم رهبری این شورا را با قدرت کامل نقطه کانونی فضای مجازی تعیین کرده اند و ما باید بتوانیم حکم ایشان را به واقعیت تبدیل کنیم.

وی در خصوص اهمیت مدیریت و راهبری فضای مجازی در کشور افزود: حتی غربی ها با تمامی ابزارهایی که در این حوزه دارند نتوانستند بر آن احاطه داشته باشند بنابراین باید با حکمت، عقلانیت و دقت این وظیفه را اجرا کنیم.

فیروزآبادی با اشاره به این که باید نگرانی رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در حوزه فضای مجازی برطرف شود، افزود: با تمامی دستگاه های اجرایی و مرتبط با حوزه فضای مجازی به منظور اجرای مصوبات و تحقق اهداف شورای عالی فضای مجازی تعامل خواهیم داشت.

گفتنی است؛ در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از زحمات علی اکبر جابری مقدم معاون پیشین برنامه ریزی، پشتیبانی و منابع انسانی مرکز ملی فضای مجازی، مجتبی جعفری به عنوان قائم مقام و معاون امنیت و همچنین امیر خوراکیان - معاون محتوا، ابراهیم یافتیان - معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و منابع انسانی، محمدرضا کشاورزی - مشاور در حوزه محتوا و حامد دهقان - مشاور در حوزه امنیت معرفی شدند.

5656

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =