واکنش مطهری به شکایت صداوسیما از نمایندگان مجلس:سعه صدر داشته باشید/امیدی به بیطرفی رسانه ملی ندارم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید: مصاحبه های شجاعی کیاسری که مورد شکایت صداوسیما واقع شده است، بیشتر جنبه انتقادی داشته و توهین آمیز نبوده است.

به گزارش خبرآنلاین، علی مطهری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی درباره شکایت صداوسیما از برخی نمایندگان مجلس از جمله شجاعی کیاسری، عضو ناظر مجلس در هیئت نظارت بر صداوسیما خاطرنشان کرد:تا آنجایی که من مصاحبه های آقای شجاعی را دیده ام ایشان صرفا انتقاد داشته و من فکر نمی کنم که توهین یا افترایی در مصاحبه های ایشان بوده باشد؛ لذا به نظرم مسئولان صداوسیما باید سعه صدر بیشتری داشته باشند

وی همچنین در پاسخ به سئوالی درباره عملکرد صداوسیما در آستانه انتخابات مجلس  گفت: صداوسیما باید بی طرف باشد و اگر بناست فرصت ها و امکاناتی به یک گروه خاص داده بشود باید به همه داده شود.

مطهری ادامه داد:به عنوان مثال اگر قرار است مهمانانی را که در برنامه های مختلف دعوت می کنند  هدفدار باشد و افرادی را مطرح کنند که این ها کاندیدا هستند ،ممکن است به نفع آن ها بشود، باید دقت کنند که بی طرفی خود را حفظ کنند.

وی افز.د: در حال حاضر خیلی به صداوسیما امیدی نداریم اما  توصیه می کنیم که طوری رفتار کنند که گرایش های مختلف بتوانند حرف خود را به مردم منعکس کنند.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    15 1
    رسانه ملی نیست فقط رسانه طیف خاص سیاسی که مردم بطرف ماهواره روی اوردند من که کم میبینم
  • مسلمان ایرانی A1 ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    0 0
    عملکرد بد وسیاسیکاری آ ن باعث شده اکثرا از آ ن استفاده نکزده وبه فضاهای مجازی و ماهواره روی بیاورند.