تسنیم نوشت؛مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت:برای احداث مجتمع ایثار استان بالغ بر 14 میلیارد تومان هزینه شده است که تاکنون بخش‌هایی از این مجتمع تکمیل و برای تجهیز نیازمند 4 میلیارد تومان اعتبار دیگر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین معصومی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در زمینی به مساح 6 هزار و 110 متر مربع و زیربنای 12 هزار و 650 متر مربع در 5 طبقه و 2 سوله احداث شده است.

وی با بیان اینکه کلنگ احداث این مجتمع در سال 86 بر زمین خورد، افزود: یک سال کار ساخت و ساز این مجتمع به دلایل مختلف متوقف بود و از زمان واگذاری تصدی این مسئولیت به ما پروژه 78 درصد پیشرفت داشت که با پیگری‌هایی که داشتیم در سفر قبلی معاون رئیس جمهور به خراسان جنوبی فاز نخست این مجتمع افتتاح شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه فاز نخست مجتمع در سال 93 با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افتتاح شد، گفت: مجتمع ایثار با اعتبار 14 میلیارد تومان احداث شد.

معصومی با بیان اینکه برای احداث مجتمع ایثار 12 میلیارد تومان از طریق معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور تخصیص یافت، افزود: 2 میلیارد و 700 میلیون تومان از طریق استانداری خراسان جنوبی در اختیار ما قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه 4 میلیارد تومان برای تجهیزات مجتمع ایثار نیازمند هستیم، اظهار داشت: این مجموعه شامل بخش‎های مختلف از جمله اورژانس، کلینیک درمان، توانبخشی جسمی، حرکتی، دندانپزشکی، مشاوره بینایی، شنوایی سنجی، تزریقات و کلینیک تخصصی فوریت‌های اورژانسی و بخش‌های دیگر است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480883

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =