شهرداری منطقه ۱۰ در پاسخ به خواسته یکی از شهروندان این منطقه برای احداث پل عابر پیاده روی یکی از شلوغترین معابر پایتخت اعلام کرده این کار، توجیه قانونی ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از کاربران سرویس مشکلات مردم که خود را داود رحیم‌دخت خواسته ای از شهرداری داشته و نوشته برای جلوگیری از تلف شدن وقت شهروندان برای گذر از خیابان آزادی، بهتر است پل عابر پیاده روی این خیابان احداث شود.
این شهروند نوشته: با سلام خیابان آزادی چهارراه آذربایجان و بهبودی فاقد پل عابر پیاده می‌باشد. با توجه به سه زمانه بودن چراغ راهنمای و وجود ایستگاه مترو , افراد زیادی برای تردد وقتشان تلف می‌شود. با احداث یک زیر گذر مشکل خیلی‌ها حل می‌شود. با تشکر
پس از انعکاس این خواسته به شهرداری منطقه ۱۰، جوابیه زیر دریافت شد که منتشر می شود.


جوابیه شهرداری منطقه ۱۰
مدیرمسئول خبرگزاری خبرآنلاین
با سلام
احتراما" عطف به درخواست شهروند محترم در خصوص نصب پل هوايي عابر پياده در تقاطع آزادي - بهبودي - آذربايجان به اطلاع مي رسد با توجه به مصوبات كميته ساماندهي تردد عابر پياده سازمان حمل و نقل و ترافيك ، در تقاطعاتي كه مجهز به سيستم زمانبندي و فازبندي چراغ راهنمايي بوده و عابر پياده مي بايست در فاز و زمان تعيين شده از روي خط كشي عابر پياده عبور نمايد، لذا نصب پل هوايي عابر پياده مورد موافقت قرار نمي گيرد.
همچنين با توجه به حداقل فاصله بين دو پل عابر پياده هوايي (400 متر)، نظر به وجود پل هوايي مكانيزه در تقاطع آزادي - جيحون، نصب پل هوايي عابر در تقاطع آزادي - بهبودي به لحاظ عدم تامين حداقل فاصله بين دو پل، توجيه قانوني ندارد.
علاوه بر موارد فوق، به لحاظ عدم فاصله كافي در پياده رو شمالي تقاطع ناشي از وجود اماكن تجاري موجود، امكان تامين عرض كافي براي اجراي فونداسيون پايه پل و نصب پلكان و نيز فاصله عبور از كنار پلكان براي عابران عبوري، مهيا نمي باشد.
لذا بنا به دلايل مشروحه ، نصب پل هوايي عابر پياده در تقاطع آزادي - بهبودي، امكان پذير نمي باشد.
در خاتمه توصيه مي گردد شهروند محترم از پل مكانيزه واقع در تقاطع آزادي - جيحون و يا جهت جلوگيري از برخورد وسايل نقليه گردش به چپ خروجي از خيابان آذربايجان به خيابان آزادي، از قسمت شرقي تقاطع و از روي خط كشي عابر پياده تردد کنند.

 


۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش درخشان IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    منظورش از عدم توجیه قانونی در حقیقت همون اصل تکراری " عدم صرفه اقتصادی " است .... جان انسانها صرفه اقتصادی و قانونی ندارد.... فقط اختلاس های هزاران میلیارد تومانی توجیه دارد و لاغیر...
  • بی نام IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    چه جالب بالاخره فهمیدیم شهرداری هم قانون داره ولی فقط برای عدم رعایت حال شهروندان
  • بنده خدا A1 ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    0 0
    جوابشون کارشناسی شدست . دارن میگن طول پیاده رو برای فونداسیون گذاری کافی نیست .