بسیج باید تمام سدهای مسیر توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی را بشکند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: بسیج باید همواره بصیر و دشمن شناس باشد

سردار مرتضی کشکولی  در همایش تجلیل از برترین های علمی بسیج لرستان با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یکی از معجزات امام(ه) بوده که به ایشان الهام شد.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه عنوان کرد: تفکر بسیج تنها نسخه شفا بخش ملتها بوده و هرجا این تفکر و فرهنگ ترویج پیدا کرد مشکلات و موانع برطرف شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی یک تفکر منحصر به فرد است تصریح کرد: اندیشه امام(ره) نیز در تشکیل بسیج مصونیت سازی امنیتی و دفاعی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سردار کشکولی با اشاره به فعالیت بسیج در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و ... افزود: بسیج همواره در تمام عرصه های کشور حضوری فعال و پررنگ دارد.

وی با بیان اینکه امام(ره) و مقام معظم رهبری بسیج را به عنوان یک الگو به تمام دنیا معرفی کرده اند گفت: تفکر بسیج گسترش انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی در تمام دنیا است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه نگاه ما نیز باید گسترش انقلاب و این تمدن اسلامی باشد گفت: این امر نیز در گرو توجه به امکانات مادی و همچنین اعتماد به نفس ملی، تقویت داشته های ملی، ارزشهای فرهنگی و ... است.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه اعتماد به نفس ملی و تقویت ارزشهای فرهنگی و دینی موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد گفت: انقلاب اسلامی ایران بین مردم ایدئولوژی اسلامی و دینی به وجود آورد.

وی با تاکید بر اینکه امروز بسیج و سپاه باید حافظ این دستاوردها باشند گفت: بسیج باید ولایتمدار باشد و بر ولایت تکیه کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر لزوم وجود ایمان و اخلاص در بین بسیجیان تصریح کرد: بسیج همواره باید شجاع و دلیر بوده و در عرصه های علمی، تکنولوژی، پژوهشی و ... حضوری فعال داشته باشد.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه بسیج باید تمام سدهای در مسیر توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی را بشکند گفت: بسیجی باید بصیر، دشمن شناس و ظلم ستیز باشد.

وی با اشاره به ارتقا نرخ رشد تولیدات علمی در کشور ایران عنوان کرد: این امر به دلیل تقویت روحیه بسیج در جامعه بوده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه کشور ایران قطب پزشکی در آسیا بوده و این نشان دهنده پیشرفت ایران است گفت: ایران اسلامی در بحث صنایع دفاعی و جنگی و تولیدات موشکی جزء چند کشور اول دنیا است و این امر نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی در این حوزه است

مهر/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =