موافقت مشروط سامسونگ با پرداخت جریمه 548 میلیون دلاری به اپل

کمپانی کره‌ای سامسونگ اعلام کرد جریمه 548 میلیون دلاری نقض حق ثبت ابداعات اپل را می‌پردازد.

 

به گزارش خبرآنلاین،البته سامسونگ یک شرط هم برای پرداخت گذاشته است و اینکه اگر دادگاه تشخیص داد که رأی به هر دلیلی درست نبوده، ابن پول به آن‌ها بازگشت داده شود.

دادگاه 2011 این دو کمپانی به دلیل کپی کاری سامسونگ از آیفون و آی پد شروع شد و شاید توافق سامسونگ به پرداخت این مبلغ یک نوع پیروزی توخالی برای اپل باشد، چراکه دادگاه استیناف دوباره تشکیل خواهد شد و اگر رأی جدید صادر شود، ممکن است این مبلغ دوباره به سامسونگ عودت داده شود.

از سوی دیگر سامسونگ هنوز گوشی‌ها و تبلت‌های شبیه اپل را می‌سازد و علی‌رغم رأی صادره همچنان به اپل در امریکا دهان‌کجی می‌کند و اپل نیز نتوانسته است جلوی آن را بگیرد.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهشید RO ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    5 4
    ی خبر درباره آپدیت اشتباهی که باعث از کار افتادن تبلتهای سامسونگ میشه بزنین . همش ارور میده و حتی ریست فکتوری هم فایده نداره .
  • بی نام A1 ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    8 2
    البته باید این رو هم ذکر می کردید که ثبت اختراع معروف به ۹۱۵ اپل که یکی از پایه های رای صادر شده ست چندین بار دوباره بررسی و رد شده. طبیعیه که اگر اون ثبت اختراع نهایتا معتبر شناخته نشه رای به نفع اپل خود به خود باطل می شه.
    • كيوان A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
      0 7
      اون اختراع ٩١٤ است نه ٩١٠ . برو استراحت كن ،استراحت بيشتري نياز داري
    • بی نام A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
      0 0
      آقای کیوان چاه مکن بهر کسی. خود شما که کامنت اون بنده خدا رو اشتباه خوندی یه کم عددها رو دقت کن. بعدش هم اون عدد چیزی رو عوض نمی کنه