ایرانی: قانون به صورت کاملاً واضح و روشن حیطه اختیارات هیات های نظارت و اجرایی را مشخص کرده است

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، در جلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستان کرج و هیات نظارت بر انتخابات این کلانشهرگفت: قانون، به صورت کاملاً واضح و روشن حیطه اختیارات هیات های نظارت و اجرایی را مشخص کرده است. لذا اگر قانون به صورت کامل و صحیح اجرا شود، هیچ تداخلی در مسئولیت ها وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز، "محمد تقی ایرانی"، در جلسه مشترک هیات نظارت بر انتخابات شهرستان کرج و ستاد انتخابات این کلانشهر که صبح امروز در فرمانداری ویژه کرج برگزار شد، بر ضرورت رعایت شان هیات نظارت و شورای نگهبان تاکید کرده و گفت: هماهنگی هرچه بیشتر هیات های نظارت و اجرایی در برگزاری انتخاباتی سالم و امانت دارانه بسیار ضروری است.
وی تصریح کرد: سه ضلع اصلی تشکیل دهنده مثلث انتخابات هستند. مردم، هیات نظارت و هیات اجرایی . تنها در صورت هماهنگی و ایجاد تعامل میان این اضلاع می توان انتخاباتی پرشور و در سلامت کامل برگزار نمود.
معاون استاندار البرز خاطرنشان ساخت: در شرایط امروز جامعه که امیدواری و اعتماد در جامعه رو به افزایش است، قطعاً برگزاری انتخاباتی که در شان ملت شریف ایران اسلامی باشد، وظیفه تمامی خدمتگزاران دولت تدبیر و امید است که امیدواریم این وظیفه را به خوبی به انجام برسانیم.
وی در ادامه به آمادگی ستاد برگزاری انتخابات شهرستان کرج اشاره کرده و گفت: ستاد برگزاری انتخابات شهرستان کرج به نمایندگی از دولت تدبیر و امید در سطح این شهرستان،تمام تلاش خود را می نماید تا انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثر مردم شریف کرج برگزار نماید .
وی به بی طرفی معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه شهرستان کرج در قبال مواضع و دیدگاه های سیاسی مختلف تاکید کرده و گفت: همانطور که دولت تدبیر و امید ، به تمامی کارکنان خود در ستادهای انتخابات تکلیف نموده است تا با عدالت و انصاف و رعایت بی طرفی، حق الناس را رعایت نمایند، ما نیز در شهرستان کرج وظیفه خود می دانیم تا نسبت به تکلیفی که در خصوص حفاظت از رای مردم که به فرموده مقام معظم رهبری ، حق الناس است با جدیت تلاش نماییم .
وی یکی دیگر از وظایف ستاد برگزاری انتخابات را رعایت مر قانون برای همه کاندیداها و ایجاد فرصت برابر برای استفاده از امکانات در چارچوب قانونی خوانده و گفت: ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات ، وظیفه داریم در چارچوب قانون و سیاست های نظام ، برای برگزاری انتخاباتی سالم و بی شائبه از هر گونه تخلف، برنامه ریزی نماییم. لذا صیانت از حقوق داوطلبین و ایجاد فرصت های تبلیغاتی برای آنها در زمان مشخص شده برای همه به صورت یکسان مهیا خواهد بود. ضمن اینکه تخلفات کاندیداها در ایام خارج از زمان مذکور مورد رصد فرمانداری قرار می گیرد و اسناد آن در اختیار هیات نظارت قرار خواهد گرفت.لذا از همه داوطلبین احتمالی و هواداران آنها دعوت می کنیم به قانون, رعایت حقوق دیگران، اخلاق مداری و انصاف که ان شاء الله همه متعهد هستیم.
"داوود لبافی"، رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان کرج نیز در این جلسه، ضمن تقدیر از تعامل خوب ستاد انتخابات شهرستان کرج با هیات نظارت این شهرستان، گفت: وظیفه همه ما عمل بر پایه خط مشی نظام و مقام معظم رهبری است و هدف همه ما این است که سیاست های نظام جمهوری اسلامی در صیانت از رای مردم و انتخاب افراد اصلح برای اداره امور به خوبی اجرایی شود.لذا می بایست در انجام وظایف خود برای رضای خدا و با رعایت حق الناس عمل نماییم.
در این جلسه همچنین برخی موضوعات در زمینه استقرار اعضای هیات نظارت در محل ستاد انتخابات شهرستان کرج و هماهنگی بیشتر مورد بررسی بیشتر قرار گرفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 485762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =