تقاطع غیرهمسطح شهدای پلیس با حضور اسحاق جهانگیری و مسئولان ارشد شهری و استانی کلانشهر کرج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، صبح امروز سه‌شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، استاندار البرز، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ، شهردار این کلانشهر و جمعی از مسئولان ارشد استان تقاطع غیرهمسطح«شهدای پلیس» در کرج افتتاح شد.
کلنگ این پروژه بهمن‌ماه سال گذشته توسط شهرداری و شورای شهر کرج زمین زده شد. موقعیت این تقاطع بین بلوار امام خمینی(ره)با بلوار سرداران شهید است.
این پروژه از امروز زیر بار ترافیک می‌رود و شهروندان کرجی می‌توانند از این معبر برای کاهش زمان در سفرهای درون‌شهری استفاده کنند.
بودجه اختصاص یافته به این پروژه مبلغ تقریبی ۲۵۰ میلیارد ریال بوده است. عملیات مختلفی از جمله قیرگونی عرشه پل، عملیات انحراف ترافیک ضلع شرقی پل سرداران، خاک‌برداری زیر عرشه پل و اجرای دوربرگردان غرب به غرب و نیز اجرای آسفالت رگلاژ عرشه پل روی این تقاطع انجام‌گرفته است.

مشخصات فنی تقاطع غیرهمسطح شهدای پلیس
برای احداث این تقاطع ۲ هزار و ۵۷۰ متر اراضی واقع در مسیر تملک و یک هزار اصله درخت از محل احداث با روش های مناسب به مکان جدید منتقل شد.

اجرای تقاطع غیرهمسطح شهدای پلیس با ۱۷ هزار متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته و بیش از ۱ هزار تن آهن آلات در ساخت آن به کار رفته است. این پل دارای دو سطح سواره رو رفت و برگشت به عرض ۱۰.۷۵ متر و پیاده رویی با عرض ۱.۵ متر است طول عرشه پل تقاطع غیرهمسطح شهدای پلیس ۱۵۰ متر و عرض آن ۲۶ متر است. رمپ پروژه به متراژ ۲۴۰ متر احداث شده و برای ساخت این پل بتنی معادل ۴ هزار و ۲۰۰ متر مکعب مورد استفاده قرار گرفته است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =