مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گفت : ثبت نام استخدام پیمانی در مشاغل عملیاتی آتش نشانی شهرداریهای استان از روز یکشنبه 22 آذرماه از طریق وب سایت استانداری آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین "ایرج زاهدپور" افزود : استانداری قزوین برای تامین نیروی انسانی مورد نیازدر مشاغل عملیاتی آتش نشانی شهرداریهای با مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورو مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداریها و دهیاریهای کشور تعداد 37 نفر ( صرفاً مرد ) را جذب می کند .

وی ادامه داد : داوطلبین می توانند تنها در یک رشته شغلی و در شهرهای مختلف یک استان به ترتیب اولویتی که در هنگام ثبت نام اعلام می نمایند حداکثر تا سه گزینه محل جغرافیایی مورد تقاضا را انتخاب وصرفا از طریق استانداری قزوین به آدرس ostan-qz.ir و بصورت اینترنتی ثبت نام کنند.
زاهدپور در خصوص زمانبندی ثبت نام گفت : شروع ثبت نام ازساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 22/9/1394 به مدت 10 روز (ساعت۲۴روزسه شنبه مورخ 1/10/1394 ) می باشد.
ایشان داشتن حداکثر بیست و پنج سال تمام سن در اولین روز ثبت نام در رشته شغلی کاردان آتش‌نشانی و داشتن حداکثر ۳۰ سال تمام سن در اولین روز ثبت نام در رشته شغلی آتش (راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین) را یکی از شرایط اصلی شرکت در این آزمون اعلام کرد .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 486838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =