بیست و سومین دادگاه رسیدگی به فساد نفتی/از مشاجره زنجانی با متهم ردیف دوم تا توهین‌های متهم ردیف سوم

میزان نوشت: بیست و سومین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.

مهم ترین اظهارات در بیست و سومین دادگاه رسیدگی به پرونده فساد نفتی به شرح زیر است:

متهم ردیف سوم برای قرائت ادامه دفاعیات در جایگاه قرار گرفت.

9:15
حمید فلاح هروی:در کیفرخواست اینگونه عنوان شده که خرید بانک های fiib و کنت به صورت گروهی صورت گرفته است/شمس هنگامی وارد مجموعه شد که بانک ها خریداری شده بود/واسطه خرید بانک fiib در مالزی اقای منفرد بود/اینکه میگویند من و شمس در خرید بانک ها دخالت داشته ایم خلاف واقع است/در مورد بانک کنت هم در اولین سفری که به تاجیکستان داشتیم این بانک خریداری شده بود/زنجانی قبل از اشنایی با من در جمهوری اذربایجان بانک خریده بود اما نتوانست به نتیجه برسد/بانک های fiib و کنت در شرایط تحریم میلیاردها یورو جابجا کردند و خدمات زیادی انجام دادند/اینکه می گویند عضو هیات مدیره fiib و کنت بوده ام یک ادعای غلط است.

9:25
حمید فلاح:حتی به اندازه حواله یک سنت و یا یک امضا اختیار نداشتم/در کیفرخواست طوری وانمود شده که بانک ها با هدف خریداری شده اند/مدرکی برای دخالت من در هیات مدیره وجود ندارد.

9:30
_حمید فلاح:در تشکیلات زنجانی هیچ جایگاه تشکیلاتی نداشتم/عضو غیر موظف هیات مدیره بودم/ارتباط من با زنجانی فقط قالب دوستی داشت.

_بابک زنجانی:هیچ وقت آقای فلاح را به زندان نینداختم/فلاح یک سند ۵۰ میلیاردی داد که جعلی از آب درآمد و به زندان افتاد/من سند بردم و وی را از زندان درآوردم، اقای فلاح چطور ادعا میکند که من او را به زندان انداخته ام؟/فلاح:در کیفرخواست اینگونه عنوان شده.

10:00
فلاح هروی:نماینده دادستان درست می گوید در بحث واگذاری شرکت های تامین اجتماعی بسیاری از مقررات رعایت نشده بود/مدیر عامل وقت تامین اجتماعی بسیاری از اطلاعات در مورد شرکت ها را از کارشناسان حاضر در جلسه می گرفت/مدیر عامل وقت تامین اجتماعی می گفت از رییس جمهور برای واگذاری شرکت ها مجوز گرفته ام

_نماینده دادستان تهران:آقای قاضی متهم ردیف سوم به نگارندگان کیفرخواست توهین میکنند،این توهین تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد/مؤدبانه صحبت کنید.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =