به بهانه بازی پنجشنبه؛ تقابل دایی با مظلومی، بیک زاده با استقلال و صادقی با رحمتی

بازی استقلال و صبا حساسیت هایی دارد، به ویژه برای استقلالی هایی که اول فصل از این تیم جدا شدند و به تیم دایی پیوستند.

داریوش سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز پنجشنبه بازی مهمی در آزادی برگزار می شود، جدال استقلال تهران با صبا. مسابقه ای که جنگ بالانشین هاست و از هر حیثی، بسیار مهم. استقلال امسال در بازی های خانگی به مراتب آمار ضعیف تری نسبت به بازی های خارج از خانه داشته؛ این بزرگترین نگرانی پرویز مظلومی است و تا به حال هم نتوانسته این نگرانی را رفع کند. جدال پرویز مظلومی و علی دایی به خودی خود جذابیت های زیادی دارد؛ یک استقلالی و یک پرسپولیس. دایی که تجربه شکست در دربی مقابل مظلومی را دارد، در آن روزها از خوش شانسی مظلومی می گفت، از اینکه یک توپ را گل می کنند و بازی را می برند. این بار او با صبایی که خود خفیف ترین بردها را به دست می آورد، مقابل استقلالی قرار می گیرد که تیم دوم جدول است.
این بازی از جهات دیگر هم اهمیت دارد؛ تقابل دو استقلالی با تیم سابق شان. امیر حسین صادقی و هاشم بیک زاده دو بازیکنی هستند که در ابتدای فصل به صبا پیوستند. جدایی آنها کم بی سر و صدا نبود. امیرحسین صادقی در روزی که از جمع آبی ها جدا شد، در مصاحبه مبهم گفت: «به زودی دست به افشاگری می زنم.» آنها که به صادقی نزدیک بودند می دانستند رابطه او با مهدی رحمتی در دو سال گذشته به چه شکل بوده، به همین دلیل پیش بینی می کردند سراغ دروازه استقلال برود و حرف های جنجالی درباره اش بزند. البته امیرحسین خیلی زود تصمیم خود را عوض کرد و ترجیح داد سکوت کند. او چندی پیش در این باره به خبرآنلاین گفت: «من عصبی نبودم، ناراحت بودم و هستم. بالاخره بعد از چند سال زحمت در استقلال، طبیعی بود ناراحت شوم. من پارسال از خیلی چیزها گذشتم. آینده ثابت می کند. بعضی ها خواهند گفتند که چه اتفاقاتی برای من افتاد. امیرحسین صادقی بعد از جام جهانی با همسترینگی که کش آمده بود برای استقلال بازی کرد. به کادر فنی گفتم چون شما به من نیاز دارید ایرادی ندارد با مصدومیت بازی می کنم حالا اگر پاره هم شد، شد. ایرادی ندارد. گفتم من به خاطر استقلال به تیم ملی رسیدم و شدم امیرحسین صادقی. منتی هم سر این تیم نبوده. فعلا نمی خواهم درباره آن مسایل حرف بزنم ولی در آینده خیلی از چیزها روشن می شود.»
صادقی و رحمتی در دو سال گذشته برای هم پیغام و پسغام زیاد فرستادند و نزدیکان به تیم ملی می گویند اختلاف نکونام و رحمتی هم از اظهارات او در یک محفل دوستانه کلید خورد؛ وقتی صادقی در برهه ای ناراحت بود که به تیم ملی دعوت نمی شود و به ادعای خودش، رحمتی چیزهایی درباره این مسئله به او گفته بود. انتقال این حرف ها به اردوی تیم ملی، بعدها برای صادقی کم دردسرساز نشد و سرانجام به قطع رابطه او و رحمتی انجامید. صادقی بی شک امروز با هرکسی سلام و علیک کند، به سمت مهدی رحمتی نمی رود. امیرحسین در آستانه بازی فردا ترجیح می دهد سکوت کند و تنها می گوید: «حرف هایم را بعد از بازی استقلال می زنم...» جمله ای تکراری که بارها و بارها پیش از این هم گفته بود.
تقابل بیک زاده با استقلالی ها یکی از اتفاقات حاشیه ای این مسابقه است. بیک زاده به درخواست خود از استقلال رفت و حالا جلوی آبی ها قرار می گیرد. بیک زاده می گوید: «استقلال تیم محبوب من است.... این هم دست تقدیر است که جلوی تیم محبوبم قرار بگیرم. در فوتبال حرفه ای این چیزها اتفاق می افتد. ولی من قبلا هم جلوی استقلال بازی کرده ام.»


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =