رقابت‌های نفوذ و دفاع در فضای مجازی در دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف

ششمین دوره «رقابت‌های نفوذ و دفاع در فضای مجازی» از جمعه ۱۶ تا چهارشنبه ۲۱ بهمن‌ماه در دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، این دوره از رقابت‌ها در محورهای زیر برگزار می‌‌شود:

  • مسابقه فتح پرچم: که تیم‌ها در یک مرحله برخط توانایی‌های خود را در زمینه تکنیک‌های نفوذ و دفاع به آزمایش می‌گذارند. شرکت کلیه علاقمندان و متخصصین این حوزه در این مسابقه آزاد است.
  • معرفی تکنیک‌ها و روش‌های خلاقانه در نفوذ و دفاع: در این محور شرکت‌کنندگان آخرین نوآور‌ی‌های خود را در زمینه نفوذ و دفاع ارائه می‌دهند.  
  • کارگا‌ه‌های آموزشی و تخصصی: در این بخش کارگا‌ه‌های تخصصی و عملی برای مخاطبان خاص و عام برگزار خواهد شد.

نتیجه نهایی مسابقه مقدماتی پس از مشاهده سوابق تیم‌های شرکت کننده و بررسی احتمال تقلب اعلام می‌شود. جدول رده‌بندی مسابقه در دو ساعت پایانی مسابقه از دسترس خارج شده و جدول نهایی پس از مراسم اختتامیه رقابت‌ها که در روز چهارشنبه ۲۱ بهمن ماه در دسترس قرار خواهد گرفت. 

به تیم برتر این دوره از رقابت‌ها در صورتی که تیم خارجی باشد، مبلغ ۱۰۰۰ دلار و در صورتی که ایرانی باشد مبلغ ۴۰ میلیون ریال به انضمام لوح تقدیر و تندیس این دوره از رقابت‌ها اهدا خواهد شد و به تیم دوم ایرانی این دوره از مسابقه فتح پرچم، علاوه بر لوح تقدیر و تندیس این دوره از رقابت‌ها 30 میلیون ریال و به تیم سوم نیز 20 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

 

اطلاعات بیشتر درباره هر یک از بخش‌های رقابت‌ها و شرایط ثبت نام را در بخش مسابقات ببینید.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 491037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =