مهر نوشت ، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی و تهاجم ماهواره‌ای افزایش یافته است، گفت: برنامه‌ریزی برای تخریب جامعه اسلامی اولویت اول غرب است.

حجت‌الاسلام محمدباقر عبادی صبح پنجشنبه در اجلاس استانی نماز اظهار کرد: دین مبین اسلام به بهترین نحو ممکن ارتباط خلق را با خالق برنامه‌ریزی و سامان‌دهی کرده است.

وی با بیان اینکه تنوع در ارتباط با خداوند در احکام اسلامی تنوعی دارد که در هیچ دین دیگری دیده نمی‌شود، افزود: خستگی در احکام الهی راه ندارد.

وی با اشاره به اینکه اگر ارتباط با خالق خوب باشد ارتباط با مخلوق نیز خوب می‌شود، افزود: ارتباط با خداوند و به پا داشتن نماز هم‌نشینی با خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه هرچه عمق نماز بیشتر باشد دوری از زشتی و پلشتی‌ها بیشتر خواهد بود، گفت: علی‌رغم اهمیت فراوان نماز اما ولایت از نماز مهم تر است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به اینکه ولایت روح احکام اسلام است، گفت: استان خراسان جنوبی استانی بسیار متدین و مساجد آن جزو شلوغ‌ترین مساجد کشور را دارد.

عبادی بیان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی دانشگاه‌های جامعه با جمعیت انبوه دانشجویان و اساتید نماز را برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین نمازگزاران را در استان خراسان جنوبی جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، افزود: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های بزرگ جامعه اسلامی هستند که باید قدرشناس آن‌ها بود.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی و تهاجم ماهواره‌ای افزایش یافته است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای تخریب جامعه اسلامی اولویت اول غرب است.

خراسان جنوبی رتبه چهارم در توسعه و ترویج فرهنگ نماز را دارد

دبیر شورای اقامه نماز وزارت کشور به اهتمام ویژه‌ای وزیر کشور به امور فرهنگی به‌ویژه نماز در کشور اشاره کرد و افزود: در همین راستا از سوی وزارت کشور ابلاغیه‌ای به استانداران ارسال‌شده که استانداران در هر استان وظیفه اقامه، احیا و ترویج فرهنگ نماز را در استان‌ها بر عهده‌دارند.

حسن قشقایی بیان کرد: بر همین اساس در شورای اقامه نماز وزارت کشور اقدامات استانداری مورد ارزیابی قرارگرفته که این ارزیابی‌ها نشان می‌دهد خراسان جنوبی در امر توسعه و ترویج نماز پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی اضافه کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته خراسان جنوبی در این زمینه در سال گذشته رتبه چهارم را کسب کرده که شایسته تقدیر ویژه است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =