مهر نوشت: کمپانی ایسوس به تازگی از DVD Writer فوق باریکی رونمایی کرده که قابلیت پشتیبانی از M-Disc را دارد. این فناوری امکان ذخیره سازی اطلاعات تا یکهزار سال و حتی بیشتر از آن را دارا است.

شرکت ASUS اعلام کرد: DVD Writer فوق باریک ZenDrive U۷M ، قابلیت پشتیبانی از M-Disc را دارد. دی وی دی های نوع M-DISC قابلیت ذخیره سازی اطلاعات تا ۱۰۰۰ سال و حتی بیشتر از آن را دارا هستند. این دیسک ها به کاربر اجازه می دهند تا تمام اطلاعات مهم خود مانند عکس ها، ویدیوهای شخصی، پروژه های مهم کاری یا هر داده دیگری را بر روی این دیسکها نگهداری کنند؛ بدون اینکه نگران خرابی دیسک ها بر اثر گذشت زمان باشند و داده مهم آنها از بین برود.

این دستگاه ۲ دی وی دی M-DISC به همراه دارد که به کاربران اجازه می دهد تا بی درنگ پس از خرید محصول، خاطرات و اطلاعات خود را بر روی DVD ها ذخیره سازی کنند.

طراحی خاص ۱۳ میلیمتری این DVD writer، به کاربر کمک می کند تا آن را در کنار لپ تاپ یا نت بوک خود استفاده کرده و به راحتی آن را با خود حمل کند. از ویژگی های مهم و پرکاربرد M-Disc مقاومت بالای آن در برابر نور شدید، رطوبت و حرارت زیاد است. این ویژگی در مقابل دیسک های رایج مانند DVD و دیسک های Blue-Ray، آن را منحصر به فرد می کند؛ علاوه بر این، در مقایسه با هارد دیسک های مغناطیسی (HDD)، شوک های الکتریکی و امواج مغناطیسی بر آن بی تاثیر است.

ایسوس سعی کرده است تا این محصول را به گونه ای عرضه کند که کاربر به راحتی بتواند از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کند. به همین منظور، همراه این محصول نرم افزار Nero BackItUp برای سیستم عامل اندروید (راهکاری کامل برای پشتیبان گیری از تمام اطلاعات تلفن همراه) و حجم نامحدود رایگان در ASUS webstorage به مدت ۶ ماه، قرار گرفته است.

ASUS Webstorage به کاربر کمک می کند تا تمام اطلاعات مورد نیاز خود را همواره به صورت آنلاین در اختیار و در دسترس داشته باشد. همچنین نرم افزار Cyberlink Power۲Go ۸ به صورت رایگان همراه این محصول ارائه می شود که کاربرد اصلی آن قفل گذاری و ایجاد امنیت بیشتر فایل های شخصی است.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =