پاسخ هافبک پرسپولیس به حرف های آرش برهانی/مهم نیست!

حرف های مهاجم استقلال در فضای مجازی جنجال بزرگی را برای او به راه انداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس که مقابل پدیده مشهد بازی خوبی انجام داد، درباره تساوی مقابل این تیم می گوید: «بازی سنگینی بود. فکر می کنم روی دو بدشانسی گل خوردیم. خدا را شکر که توانستیم تا لحظه آخر بجنگیم. فکر می کنم باید می بردیم ولی خدا را شکر یک امتیاز گرفتیم. می توانستیم حتی برنده مسابقه باشیم.»
او درباره اخراج سوشا مکانی و انتقادها از این بازیکن می گوید: «وقتی می بازیم یک تیم هستیم و وقتی می بریم هم یک تیم هستیم. با هم می بریم و با هم می بازیم. نمی شود کسی را مقصر اعلام کرد. اگر گل می خوردیم همه مقصر هستند و اگر می بریم همه سهم دارند. درست نیست که بگوئیم یک نفر بد بازی کردیم و باختیم. سوشا در بازی جلوی گسترش فولاد تبریز ستاره تیم ما بود.»
کمال درباره بازی با استقلال خوزستان هم می گوید: «این بازی برای ما 6 امتیازی است. انشالله که بتوانیم این تیم را ببریم و فاصله مان با صدر جدول کمتر شود. نباید در نیم فصل دوم امتیازی از دست بدهیم. امیدوارم به روند نباختن مان ادامه بدهیم. اعتماد به نفس به تیم برگشته است و شرایط خوبی داریم. انشالله تماشاگران پنجشنبه بیایند و از تیم حمایت کنند. باید از تک تک شان تشکر کنم که در این مدت از ما حمایت کردند.»
و اما بحث آخر با کامیابی نیا درباره پست جنجالی آرش برهانی در اینستاگرام است. کامیابی نیا در این باره تمایل زیادی برای حرف زدن ندارد: «منظورم او را زیاد نفهمیدم.ترجیح می دهم به این موضوع نپردازیم. زیاد مهم نیست.»

 

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =