روایت حمید استیلی از شعارها علیه عمران زاده تا شایعه بازگشت ماهینی به پرسپولیس

سرمربی ملوان می گوید گویا مدافع استقلال حرکت تحریک آمیزی مقابل هواداران تیمش انجام داده است.

داریوش سعیدی-حمید استیلی سرمربی ملوان از عملکرد تیمش مقابل استقلال راضی است ولی از نتیجه به دست آمده نه. او در گفت و گو با خبرآنلاین توضیحاتی در این باره می دهد و البته به موضوع شعارها علیه حنیف عمران زاده مدافع استقلال هم می پردازد. او می گوید شنیده که حنیف حرکتی تحریک آمیز مقابل هواداران انجام داده است.
آقای استیلی درباره بازی با استقلال حرف بزنیم. پس از مسابقه گفته بودید که می توانستید برنده باشید. استقلالی ها هم همین حرف را می زدند. حرف کدام طرف را باور کنیم.
(خنده) ما که برای برد به زمین بازی رفته بودیم. شاید اگر دو بار از حریف مان عقب نمی افتادیم، می توانستیم برنده مسابقه باشیم یا حداقل فاصله زمانی که گل ها را جبران کردیم اگر کمتر بود، فرصت برای بردن داشتیم. ولی اتفاقات بازی جوری پیش رفت که به یک امتیاز برسیم. ما خیلی خوب توانستیم بازی را نگه داریم و می شد برنده شویم. فراموش نکنید با استقلال بازی داشتیم، تیمی که قدرتمند است.
البته قبل از بازی گویا بازیکنان ملوان شاکی بودند.
خب یکسری مشکلات داریم که شرایط تیم را سخت کرده بود ولی خدا را شکر توانستیم اینقدر خوب بازی کنیم. چند بازی بود که فوروارد نداشتیم ولی خدا را شکر جلال رافخایی دوباره رسید و توانست دو گل برای ما بزند. البته او زحمات بچه ها را تبدیل به گل کرد. د مجموع من از کار بچه هایم راضی بودم، با وجود اینکه در خانه مان مساوی کردیم. البته توقعم برد بود ولی اینکه دو بار توانستیم بازی عقب افتاده را جبران کنیم، خودش اتفاق خوبی بود.

گل اول را ناگهانی خوردید. انگار هنوز بدن تان گرم نشده بود.
اصلا فکرش را نمی کردیم. در آن شلوغی تصور نمی کردم توپ گل شود. عدم پوشش در خط دفاعی باعث شد استقلال خیلی زود گل اول را بزند. ما در شروع مسابقه خوب نبودیم ولیی در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم. در این بازی ما فقط 15 دقیقه نیمه اول خوب نبودیم و در سایر دقایق مسابقه عمل خوبی داشتیم.
گل دوم هم برایتان غافلگیر کننده بود.
دقیقا. راستش من اصلا فکر نمی کردم توپ محسن کریمی گل شود. شما نگاه کنید، اصلا موقعیت گل نبود. واقعا با بدشانسی تمام آن توپ تبدیل به گل شد.
صحنه ای که روی نزهتی اتفاق افتاد از نظر شما پنالتی بود؟

حالا که بازی تمام شده و رفته ولی من معتقدم که آن صحنه پنالتی بود. با این حال باید از آقای ترکی تشکر کنم چون به نظرم او در مجموع بازی را خوب سوت زد و عملکرد خوبی داشت. کم اشتباه بود، هر چند این پنالتی را برای ما نگرفت.
در صحنه ای که پژمان نوری با طالب لو برخورد داشت، استقلالی ها اعتراض کردند.
قطعا پنالتی بود. البته من به صحنه نزدیک نبود ولی دوربین تلویزیون نشان داد که خطای صد در صد بود.
آقای استیلی، حنیف عمران زاده بعد از بازی از جو ورزشگاه ناراحت بود.
ببیند ما خودمان هم نباید تماشاگران را تحریک کنیم. من خودم آدم اخلاق گرایی هستم. واقعا ناراحت می شوم که این اتفاق ها می افتد ولی ما هم نباید تماشاچیان را تحریک کنیم. یک وقتی یک نفر حرف می زند، می شود جلویش را گرفت ولی وقتی همه بلند می شوند، نه.
یعنی حنیف طرفداران را تحریک کرده بود؟
همکارانم به من گفتند که حنیف خودش هواداران را تحریک کرده است. همکارانم گفتند او حرکتی کرد که باعث شد تماشاگران ناراحت شوند. ولی در کل به نظرم باید جو استادیوم ها سالم باشد. برای شخص من مسایل اخلاقی در فوتبال مهم است.

بعد از بازی اعتقاد داشتید می شد برنده باشید.
صد در صد. رفته بودیم که برنده شویم. رافخایی فوروارد ما بعد از 5،6 مسابقه به این بازی رسید و توانست زحمات بچه ها را تبدیل به گل کند. درست است بازی باخته را مساوی کردیم ولی اصلا راضی نیستیم.
این روزها شایعاتی وجود دارد درباره جدایی احتمالی حسین ماهینی و بازگشتش به پرسپولیس در نیم فصل دوم. این شایعات را تائید می کنید؟
به هیچ وجه. حسین ماهینی هنوز سرباز است و تا جایی که من می دانم تا خردادماه سال آینده سرباز ملوان است و می ماند.
سوال آخر هم درباره مازیار زارع است. او هم که مصدوم شد.
بله، متاسفانه کشاله پشت پایه مازیار آسیب دید و از زمین بیرون رفت. امیدوارم هر چه زودتر بتواند برگردد.

 

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 494860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =