روز گذشته 12 دی‌ماه، «هفته کرمان» با محوریت موضوعات فرهنگی با پخش چند فیلم مستند در مجموعه فرهنگی و هنری «آپ‌آرت‌مان» آغاز شد و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته 12 دی‌ماه هفته فرهنگی کرمان در مجموعه فرهنگی «آپ‌آرت‌مان» آغاز شد و در نخستین روز این رویداد فرهنگی فیلم مستندی با محوریت زلزله بم پخش شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
فیلم مستند «بم: روز سوم، روز دهم» به کارگردانی «سیف‌اله صمدیان» در کنار مخاطبان اکران و نسشت این فیلم با حضور چهره‌های مختلف برگزار شد.
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است تا پایان هفته جاری، هر روز فیلم‌های مستندی از کارگردانان اهل کرمان اکران شود و بعد از نمایش فیلم‌ها نشست پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.
«کودکان ابری» به کارگردانی رضا فهیمی، «قصه ها» به کارگردانی مهدی جعفری، «وقت خوب مصائب» به کارگردانی ناصر صفاریان، «از پاریز تا پاریس» به کارگردانی سید‌جواد میر‌هاشمی و «پیرمرد و باغ سنگی‌اش» به کارگردانی پرویز کیمیاوی و ... از فیلم‌های مستندی هستند که طی روزهای آینده در قالب «هفته کرمان» در مجموعه فرهنگی و هنری «آپ‌آرت‌مان» اکران می‌شود.
گفتنی است در این هفته نمایشگاه عکسی نیز با محوریت مکان‌های دیدنی شهر کرمان و ابنیه تاریخی این شهر در مجموعه فرهنگی و هنری «آپ‌آرت‌مان» برگزار شده است.

 

۵۸245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =